-
Glädje58 skrev 2012-03-05 15:40:07 följande:Din nya dejt kommer att utbrista "Fan, det är första gången jag ser två hyllor som sitter rakt"
-
Glädje58 skrev 2012-03-05 15:42:35 följande:Vi tänkte likadant Vanilla
-
Legacy: Brukar du inte inte duscha innan dater?!
-
Legacy skrev 2012-03-05 15:47:58 följande:Och vad exakt är det jag ska göra jag har gett upp att försöka verka normal. Jag ska fråga honom om han gillar plåster. Och sen ska jag fråga honom vad han tycker illa om för färger och se om han byter favoritfärg utefter vad jag svarar.
Låter som vi bör skriva en "Vettiga samtalsämnen på första daten manual"...
-
Legacy skrev 2012-03-05 15:53:47 följande:Känns som att mina ämnen är allmänt kassa
Tycker det lät görbra
-
Night sky skrev 2012-03-05 20:36:14 följande:En fråga till er... brukar ni spela wordfued med random personer och ragga?
Nää men min syster hittade sin KK genom att spela med en bekant och sätta ut priser till den som van;))
Är just igång med att wordfuda men får inga rolga erbjudanden alls
-
Smecker skrev 2012-03-06 12:18:14 följande:Terapeut Smecker is in da house.
Att leva utan att utsätta sig för risker, vare sig fysiska eller emotionella, är inte att leva, det är att gömma sig. Att leva innebär att känna, att känna innebär att blottlägga sitt innersta för något eller någon. Ja, man kan bli sårad eller utnyttjad, men varför oroa sig för något som kanske eventuellt möjligtvis kan hända? Varför inte njuta av livet, och handskas med de svängar och fartgupp som livet innebär, när de uppstår? Livet går inte att förutsäga, livet SKALL inte förutsägas. Njut av resan, vart den än för er, och se motgångarna som lärdomar och lektioner i livets outgrundlighet. Och vad gäller att bli sårad.. jag räknar kallt med att bli sårad 1000 gånger till innan det är dags att krypa ner i kistan. Det är det värt, för att få leva.
Smecker = Oprah -
Legacy: Hur gick det?
Bellis: Jag hittar inte vad du skrev till honom?! Det är superdrygt att gå tillbaka långt i tråden med telefonen...
Nu blev det mycket. FB flirt och nu även görsnygg brandman. Have mercy!!! Men FB flirten tycker jag om redan och han är också görsnygg fast brandmannen snäppet vassare. Kan man träffa bägge samtidigt kanske... Eller är det inte snällt? Alltså jag är ju redan involverad i den ena därav att det ksnske vore lite ruttet... -
bellis79 skrev 2012-03-06 13:30:19 följande:Nu var jag kanske lite kall men fick svar tjohho men ett mesigt.. Typ hoppas du får en skön dag i solen, dags för lunch här o jag har barnen tills lördag.. Hmm inget ja eller nej..
Svarade bara tackdetsamma och lunch här med o vi hörs..
Orkar inte .. blir bara fel.. så får han la höra av sig om han vill se mig
Jag skrev i söndags o undrade om han ville ses i veckan o fick svar nu på lunchen.
Håller med., 20 min borta och vips så är det 5 nya sidor men så härligt o läsa:)
Aha, men vad skrev du som du inte fick svar på?
S07: hmm jo det känns ju lite som att det inte är ok. Samtidigt så blir jag irriterad på att slumpen ger mig två sånna här killar samtidigt. Borde potioneras ut lite smartare tycker jag... Fast min FB-flirt har jag flytande roliga konversationer med och vi har samma musiksmak och samma favoritfilm vilket typ aldrig händer mig och dessutom dansar han. Känns som valet är ganska enkelt... -
Bellis: Ah såg nu att du skrev i ditt svar vad du frågade honom. Sorry!
Men om han har barnen är det väll lite svårt att få till en träff om det är förtidigt för dig att träffa dem än. Eller har ni möjlighet att ses när barnen är i skolan. Jag personligen har oftast ingen lust att skaffa barnvakt för att träffa någon när jag har mina tjejer just för att jag endast träffar dem varannan vecka. De veckorna man har barnen faller så otroligt mycket umgängestid bort på jobb, skola, fritids och dagis så den lilla tid man har blir värdefull. Jag fick samma uppfattning av smssvaret som glädje 58 att det var underförståt att han kan ses från och med lördag