Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag är här I morgon kör jag över sjukligan till deras far och jag ska äntligen få ta en löpruna och jobba. Sen blir det nog en sväng på krogen också

• Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-01 20:14:58 följande:
    Jag är online, men bryter ihop just nu och sköter sammanbrottet ihop med mina vänner på Fejan...

Men fy! Varför?
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-03-01 20:14:43 följande:
    Jag har varit ute o sprungit idag, så jäkla skönt att jag kommit igång

Visst är det härligt!!! Ska till löplabbet i stockholm och köpa nya löpskor om några veckor. Ser fram emot det som ett barn på julafton, mina knän med...
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-01 20:28:47 följande:
    Antar att livet hunnit ikapp mig. Har inte bearbetat min separation ordentligt, eller avhoppet från församlingen, eller det faktum att jag inte har mamma eller släkten kvar längre pga avhoppet.

Och det faktum att min son som är autistisk har haft två jävliga dagar nu, vi har bara bråkat för han drar i varenda jävla tråd han kan nu när jag mår som sämst.

Att jag sen förut är i princip utbränd gör ju inte saken bättre. Redan varit sjukskriven för det i två omgångar...

Så, det är min klagovisa, jag orkar inte berätta mer...

Men fy vännen. Otroligt starkt av dig att orka igenom. Skickar en kram.
  • Vanilla ice queen
    gröna hönan skrev 2012-03-01 20:25:18 följande:
    Och jag fick mina nya fina barfotaskor på posten idag så jag har provsprungit dem! Det kändes som att jag flög fram, vilket jag inte gjorde, men känslan var härlig! Så nu blir det jogga av... Det är ett par Nike Free 3.0. Jag känner mig löjligt glad över dem, samma känsla som när jag var liten och hade fått något i julklapp som jag verkligen ville ha. Härlig känsla! 

Och så mailar jag lite med en ny bekant. Känns bra än så länge, mailen flyter på. Kanske en dejt till helgen i alla fall? 

Oh dem har jag smygkikat på Haha jag vill ha skor som går i färg med mina övriga löpkläder vilket de inte gör just nu Så fåfäng är jag
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-01 20:37:28 följande:
    ... löparkläder?

Oh yeh!!! Det där ska jag ha på mig när jag springer tjejmilen
  • Vanilla ice queen

Jag tog mod till mig och inboxade FB-flirten. Nu väntar jag på svar. Sjukt nervös! Vem vet, kanske blir date i helgen eller nästa vecka Om inte så vågade jag iaf

• Vanilla ice queen

Tack för era peppningar. Jag blir så nervös för jag brukar inte dejta eller hoppa i säng med jättesnygga killar och den här killen ser riktigt bra ut! Då får man ju lite sämre självförtroende

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-01 22:26:50 följande:
    Det är helt sant, jag lovar. Det har med självförtroendet att göra. Tror jag. Eller sånt där tjafs om sexuell läggning.. jag vet inte riktigt.

Lite "Bi-curius"
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!