Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

s07 skrev 2012-03-05 08:21:49 följande:
    Vanilla, hur gick FB projektet, sågs ni?? Hat ej läst här i helgen...

Det gick bra Han hade dock misstolkat mitt medelande så jag var tvungen att räta till det Vi har inte bestämt när och så men vi ska ses Han ville gärna lära sig dansa bättre också så jag ska ta med honom så kör vi privat två timmar med min instruktör Måste bara boka en tid när alla kan
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-03-05 09:53:49 följande:
    Idag är det min tur att ligga nerbäddad i soffan hela dagen, kan inte påstå att jag mår något vidare bra direkt

Krya på dig!!!
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-03-05 10:05:46 följande:
    Hehehe jo då det finns

Finns en som jag vill slampa mig med lite men det går inte   Pratar nu med en trevlig kille i telefonen just nu

Spännande! Har ni setts förut eller är det nytt?
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-03-05 10:15:47 följande:
    Vanilla, kul!!!?:)

Jaaaa och han ser riktigt bra ut!!! Brukar annars bli intresserad av killar som inte direkt är modeller om jag säger så

Hur går det med att njuta av att vara kär istället för att vara rädd att det ska gå åt skogen?
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-03-05 10:18:43 följande:
    Jag kom nyss hem. Var på kryssning lördag till söndag. Mycket fina tjejer.

Jag och Danne dansade loss på dansgolvet hela natten och vi dansade även med en riktigt söt tjej. Hon och jag gick ut och pratade vid ett tillfälle men då var kvinnan inte singel, fuck! Alla hennes singelvänner hade gått och lagt sig. Party poopers!

Åh vad kul med kryssning!!! Vilken båt åkte ni?
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-03-05 10:38:51 följande:
    Cinderella. Det blir några gånger om året. Alltid lika kul.

Åk Silja nästa gång så kan jag lägga dig med handbojjor i en cell om jag jobbar hehe
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-05 11:20:02 följande:
    med handbojor, som en tjej sätter på dig från nordens största slamptråd. Herreje är du gay?
    Tjej i uniform dessutom...
  • Vanilla ice queen

Legacy: jag tycker att du tar av dig naken och lägga dig på matbordet med alla sushibitar utspridda på kroppen så kan han äta sushi på dig Ps man kan ha soyan i naveln

• Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-05 11:56:58 följande:
    Hahaha nu görs escape planen upp ifall det inte funkar ikväll alltid lika kul
    Säg att du fått vasabi mellan benen och måste till akutgynekologen
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!