• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-03-05 12:39:11 följande:
    DET är tyvärr nackdelen om man jobbar för mycket. Halv lön, hel lön, det mesta går säkert att lösa med HK.
    Jag är krånglig nog som det är och ger redan lönekontoret en massa extrajobb varje månad. Men lite extra krångel borde gå att lösa....
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-05 12:41:19 följande:
    Jo, jag tycker det är lättare att säga att det inte klickar än att ge en komplimang. Det är ju lite sjukt när man tänker efter.
    Men i första fallet är det ju inte man själv som eventuellt blir sårad. I det andra fallet kan det ju bli man själv som inte får det gensvar man vill och blir sårad. Så det är nog inte så konstigt iallafall när jag tänker efter.

Men va fan.... jag skulle ju inte tänka!  
    Jag ger min nuvarande dejt massa komplimanger och säger vad jag tycker om honom. Känns ganska utlämnande om jag ska vara ärlig helst som jag kanske inte får riktigt lika mycket tillbaka, inte i ord iaf. Men jag kör mitt race sen får det bära eller brista.  
  • takida
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:52:40 följande:
    Nja, jag tänker inte vara som ett plåster. Vill han ses igen så får han föreslå det.

Men en sak har man ju lärt sig, som om man inte redan visste., ha inte sex på andra dejten!
    Att man aldrig lär sig.

Jag SKA vara en fin flicka, jag SKA vara en fin flicka, jag SKA FANIMEJ vara en fin flicka...fortsättningsvis.
    Jag tycker absolut då kan föreslå en till dejt, vill han inte så tackar han nej. Vill han ses så vill han. Sen det där med sex på andra dejten. Jag har allt tänkt som dig att fan man ska inte ha sex så tidigt för att... ?
    Vafan vill man ha sex så har man det och vill han inte ses mer efter det så tror jag definitivt inte att det var just att man hade sex som var avgörande. 
    De jag har dejtat en längre tid med hade jag alla sex med tidigt. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-05 12:54:19 följande:
    Äsch det är lika bra att ta chansen på första dejten. Aldrig säkert att det blir en andra
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-03-05 13:21:20 följande:
    Jag fick det tipset av en vän till mig så jag köpte en bit. Riv av lite på ett rivjärn och dra i dig det sa hon. Jag har inte provat än. Hur gör du takida?
    Fick faktiskt tipset av en kund för några år sen. Vette tusan om det hjälper men det känns gött i vart fall. River det, sen slänger jag ner det i vatten som jag kokar sen dricker jag det som te. Gärna med en gnutta citron i.
  • takida
    takida skrev 2012-03-05 13:26:51 följande:
    Fick faktiskt tipset av en kund för några år sen. Vette tusan om det hjälper men det känns gött i vart fall. River det, sen slänger jag ner det i vatten som jag kokar sen dricker jag det som te. Gärna med en gnutta citron i.
    Ett annat hett tips är ingefära i drinkar! Galet gott och farligtSkrattande
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-03-05 13:29:22 följande:
    Så du har inte provat att dra i dig själva roten?
    du menar att bara käka ingefäran som den är? Aldrig i livet
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-03-05 13:41:57 följande:
    Vi har inte haft någon frågetävlingar i den här tråden, nu är det dags...

Vem har sagt följande "Har aldrig behövt anstränga mig innan och i princip alltid haft brud, varför ändra något som fungerar?"

Fina priser att vinna 
    Niklas?
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-03-05 13:51:01 följande:
    Funderar på om man ska vara lite små elak idag {#emotions_dlg.djavulsk}
    varför bara småelak?Obestämd
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-05 14:04:56 följande:
    aaaaaah jag lägger min röst där jag med!
    såklart, det måste vara han!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!