• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-19 01:58:35 följande:
    Nu är detta en hypotetisk fråga öppen för alla att svara på men om ni hittar någon ni vrkligrn tror på ,som ni hoppasmen ännu inte vet om det kan bli något mellen denne och dig,lägger ni ner alla andra kontakter då?

Förde har jag gjort för jag hoppas och vill verkligen satsa!  '

Skulle ju haft dejt på söndag men ställde in detta  

dumt? 
    jo om det är nån jag verkligen gillar så har jag inte kontakt med andra men om det är nån som är lite sådär mittemellan så kan jag ha kontakt med flera.
  • racer x3000

Var f*****n e snön

Får väl fixa ny bild för vintersäsongen

• Anonym (Min tur snart?)
    Nu är detta en hypotetisk fråga öppen för alla att svara på men om ni hittar någon ni vrkligrn tror på ,som ni hoppasmen ännu inte vet om det kan bli något mellen denne och dig,lägger ni ner alla andra kontakter då?

dumt? 
    När jag tänker efter så har jag ju haft kontakt med flera samtidigt.
    Men nu när jag träffade min senaste dejt tex, där jag verkligen känner att jag vill och tänker satsa så har jag ingen kontakt med andra och jag har nu inte varit inne på dejtingsidan på flera dagar och känner inget behov av det. 
    Så jag tar känslan av att man vill eller kan tänka sig att ha kontakt med flera samtidigt som ett tecken på att det inte känns helt 100 med den jag dejtar.
    Detta är då mina tankar över detta. 

Godmorgon tråden!  
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-18 23:46:57 följande:
    Hoppas ni andra haft en bra kväll. Har jag med ungarna.. tur det, med tanke på en till sån där dryg grej som hände...

En trevlig kille börjar flörta med en på en icke-dejtingsajt, där han dock angett sig som singel i en singeltråd. Verkar rar, rak, ärlig och fin. Pratade i telefon idag. Sen gjorde jag något jag ärligt inte gjort på länge.. jag googlade honom. (han har ovanligt efternamn) och får upp en blogg av hans tjej, som han har en liten tremånaders unge med.       Checkade ratsit med; och visst, dom är skrivna på samma adress å var iaf ett par för ett par dagar sedan, när han uppgav sig vara singel på sajten han raggade upp mig på... *SUCK* Låg jag blir då...

Jag har blivit duktigt bränd. Men jag försöker möta varje ny människa som en NY människa, som inte ännu gjort ett dåligt intryck och har rätt till en helt fri chans. Men när sånt här så känner man sig ju luttrad, lurad och som en dj-a skitmagnet... (inte sant, för en superfin man har varit kär i mig nu nyligen, men jag har inte rätt känslor för honom.. )

Funderar vad man ska göra åt saken. har skrivit ett kort mail och frågat lite om hur länge han varit singel.. ska bli spännande att se vad han svarar.. eller not.

God natt.
    Inte okej! Lorena Bobbitt, var är du när man behöver dig?!
  • Smecker

dumt? 
    En i taget är i alla fall min paroll. Gillar inte folk som jonglerar med människor.
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-19 09:47:37 följande:
    Inte okej! Lorena Bobbitt, var är du när man behöver dig?!
    Haha!! Lorena Bobitt... såg en otäck bild framför mig nu.. Hon åkte väl in, han fick den ditopererad igen och tror han spelade in filmer och fick massa stålar å brudar sen... (så låter inte som en framgångsrik hämnd direkt)
    Morrn Mr.McBeal!   
    Niklas2k skrev 2011-11-18 23:50:40 följande:
    Jäklar vad dåligt. Vet inte riktigt vad man ska säga. Det finns många kräk.
    Japp. Riktigt lågt.. (å så såg jag den där reklamen framför mig... )

Inte fått nått svar på frågorna än.. (frågade igår hur länge han varit singel; max två dagar, om bloggen ska stämma då, och om han har egna barn... får se om han svarar..) Men fick en bild i morse igen..En han redan skickat.. (flera på g??) Ja ja... Han lär få höra vad jag tycker och tänker sen iaf. (men ska se vad han svarar först)

Färsking: tror det är smart att prata på med bara den man tycker verkar intressant, när den verkligen känns intressant.. blir nog lätt ganska splittrat och lättare skit annars. (har pratat med människor som så uppenbart är lite här å där i sin uppmärksamhet; så man märker att dom pratar med flera på en gång, å det är ju hyggligt avtändande... ) Tänk krogen liksom: om du flörtade järnet med en där, så skulle du väl knappast flörta järnet med några till samtidigt? Det skulle ju snarare framstå som desperat å inte särskilt attraktivt...
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-19 10:01:54 följande:
    Haha!! Lorena Bobitt... såg en otäck bild framför mig nu.. Hon åkte väl in, han fick den ditopererad igen och tror han spelade in filmer och fick massa stålar å brudar sen... (så låter inte som en framgångsrik hämnd direkt)
    Morrn Mr.McBeal!   
    Inte riktigt. Han spelade in filmer för att han var fattig som en kyrkråtta efter operationen och skilsmässan. Brudarna.. tja.. inte sådär jättelyckat, han fortsatte i samma stil som med Lorena och åkte dit lite då och då för att ha använt tjejerna som sandsäck. Så på det stora hela tror jag inte många skålar för honom Kräks

God förmiddag, fröken PET/CT Flört 
  • Anonym (jobbigt)

dumt? 
    om det är nån man verkligen vill träffa mer o lära känna så är man väl inte direkt intresserad av andra kontakter eller? 
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-19 10:30:20 följande:
    om det är nån man verkligen vill träffa mer o lära känna så är man väl inte direkt intresserad av andra kontakter eller? 
    Det finns ju de som är lite av dejting- eller uppmärksamhets-knarkare, som måste känna sig som hönan i tuppgården.. förhoppningsvis känner man igen dem rätt snabbt och *klick*
  • etanol

dumt? 
    Ja, utan tvekan.
    Lycka till
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!