• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Soupy
    Smecker skrev 2011-11-18 21:40:39 följande:
    Är du också 87?! Förvånad
    Ja! Du med? Äntligen någon annan som minns hur det var på den gamla goda tiden. Glad
  • Soupy
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 21:46:12 följande:
    Du gammal! Ha... inte då! JAG kände mig helt plötsligt gammal Glad
    Inte då! Du är ju anonym och kan således vara hur ung eller gammal du vill. Flört
  • Smecker
    Soupy skrev 2011-11-18 21:51:33 följande:
    Ja! Du med? Äntligen någon annan som minns hur det var på den gamla goda tiden. Glad
    Nä, ledsen, för senil.. Flört Kommer inte ihåg nåt.
  • Anonym (Min tur snart?)
    Soupy skrev 2011-11-18 21:52:25 följande:
    Inte då! Du är ju anonym och kan således vara hur ung eller gammal du vill. Flört
    Om jag inte minns helt fel så skrev jag nog det i den lilla presentationen TS önskade nånstans i början av tråden... fast det förstås jag kan ju ha blandat ihop siffrorna där Flört Skrattande
  • Anonym (jobbigt)
    Soupy skrev 2011-11-18 21:38:39 följande:
    Blunda och tänk på ett tal mellan 32 och 34... Glad
    då är du inte ett dugg gammal, snarare lika purung som många av vi andra:)
  • Anonym (Sa)

Hoppas ni andra haft en bra kväll. Har jag med ungarna.. tur det, med tanke på en till sån där dryg grej som hände...

En trevlig kille börjar flörta med en på en icke-dejtingsajt, där han dock angett sig som singel i en singeltråd. Verkar rar, rak, ärlig och fin. Pratade i telefon idag. Sen gjorde jag något jag ärligt inte gjort på länge.. jag googlade honom. (han har ovanligt efternamn) och får upp en blogg av hans tjej, som han har en liten tremånaders unge med.       Checkade ratsit med; och visst, dom är skrivna på samma adress å var iaf ett par för ett par dagar sedan, när han uppgav sig vara singel på sajten han raggade upp mig på... *SUCK* Låg jag blir då...

Jag har blivit duktigt bränd. Men jag försöker möta varje ny människa som en NY människa, som inte ännu gjort ett dåligt intryck och har rätt till en helt fri chans. Men när sånt här så känner man sig ju luttrad, lurad och som en dj-a skitmagnet... (inte sant, för en superfin man har varit kär i mig nu nyligen, men jag har inte rätt känslor för honom.. )

Funderar vad man ska göra åt saken. har skrivit ett kort mail och frågat lite om hur länge han varit singel.. ska bli spännande att se vad han svarar.. eller not.

God natt.

• Anonym (Sa)

- "när sånt här händer så" skulle det stå..

• Nicke

Jäklar vad dåligt. Vet inte riktigt vad man ska säga. Det finns många kräk.

• Anonym (Färsking!)

Nu är detta en hypotetisk fråga öppen för alla att svara på men om ni hittar någon ni vrkligrn tror på ,som ni hoppasmen ännu inte vet om det kan bli något mellen denne och dig,lägger ni ner alla andra kontakter då?

Förde har jag gjort för jag hoppas och vill verkligen satsa!  '

Skulle ju haft dejt på söndag men ställde in detta  

dumt? 

• Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-19 01:58:35 följande:
    Nu är detta en hypotetisk fråga öppen för alla att svara på men om ni hittar någon ni vrkligrn tror på ,som ni hoppasmen ännu inte vet om det kan bli något mellen denne och dig,lägger ni ner alla andra kontakter då?

Förde har jag gjort för jag hoppas och vill verkligen satsa!  '

Skulle ju haft dejt på söndag men ställde in detta  

dumt? 
    Jag brukar göra så. Lägger ner allt annat.

Att du ställde in i helgen låter bra.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!