Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 16:46:41 följande:
    Hemma från jobbet och ledig i ett par dagar Ska bli skönt!

Jag har redan tröttnat på HP igen och funderar på att avregga mig. Jag tycker helt ärligt att det är smidigare och roligare att ragga irl så här på våren och sommaren. Bara jag som känner så? Sen till hösten kanske det blir lite match.com igen
    Jo jag är trött på HP. Men vill verkligen inte träffa någon på krogen denna gången, men förutom där vet jag inte riktigt var jag kan tänkas träffa honom. Kanske ska börja ragga på gymet. Tydligen ska det vara jätte vanligt att folk träffas där. När man är svettig och allmänt ofräsch Tungan ute
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-29 18:31:04 följande:
    Ja nästan Denna vecka har jag jobbat 6 dagar = 62 timmar. Men jag överlever
    Vilken kämpeGlad
  • lemonina
    gröna hönan skrev 2012-04-29 18:38:30 följande:
    Svett är väl nice? I alla fall om den är ren... 

Jo hehe det kan vara åtråvärt.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-29 18:11:01 följande:

Nej du behöver inte känna dig fånig för det, Vem som helst kan missa när det står "Porr" på nästan varenda barrack Haha. Fast det var kul trots hönsnätet antar jag?

hihi. Ja men det var trevligt ändå. Åt en alldeles för dyr toast. Men vad gör man inte för att få lite utsikt över hela örebro.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 19:14:04 följande:
    Lemonina: äsch spelar ingen roll vart man träffas, beror på vem man träffar:))
    Jo det är sant. Men jag tror att mitt omdömme på krogen inte alltid är så bra Flört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 19:49:17 följande:
    Lemonina: Mitt omdöme brister först efter krogen;))
    haha du är allt en liten naughty girl duSkrattande
  • lemonina
    Anonym (Ny i djungeln) skrev 2012-04-29 20:05:55 följande:
    Hej på er allihopa!

Får jag göra er sällskap?
    Har gett mig in i det här med nätdejting och JISSES! vad jag tycker det är läbbigt, spännande, häftigt, ja jag tycker en massa saker.

Välkommen{#emotions_dlg.flower}

Jag förstår inte riktigt varför ni inte visat bilder på varandra speciellt som ni båda tycker att utseendet är viktigt.  För mig är det också viktigt och jag måste veta att jag kan bli attraherad av en person. Vem vet kanske han är prins charmig men han kanske inte alls faller dig i smaken och då har du kastat bort tiden. Om du nu inte kan tänka dig att vara vän med honom förstås. 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-29 20:15:56 följande:

Jag tycker faktiskt att du resonerar rätt klokt ändå, så länge du är föriktig. För vi har alla problem att jobba med och ha verkar ju jobba på sina. Men ta det lugnt....

Jag håller med. Tycker alla är värda en andra chans och vilka är vi att tala om hur och inte Legacy ska agera. Vi kan stötta och lyssna. Men komma med pekpinnar tror jag inte på. Nu har Legacy bestämt sig för att ge killen en andra chans och är villig att möta honom halvvägs och då är det hennes val.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-29 20:31:50 följande:
    jag menar inte att komma med pekpinnar,men i det här fallet håller jag helt med Shades.för så funkar det.....

Ja men vi känner inte honom alls. Tycker bara det är för tidigt att vi dömmer ut honom redan.
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-29 20:34:57 följande:

Vad som än händer så har Legacy ett underbart team här i tråden som stöttar henne Solig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!