Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Underbart väder där ute idagGlad Ska snart iväg till svampen en sväng. Hoppas bara jag vågar åka upp.Förvånad Har lite höjdskräck.

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-29 14:45:51 följande:
    Vattentornet?

Ja precisGlad Har varit uppe där en gång när jag var liten, men minns knappt något.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-29 14:50:16 följande:
    Ah låter spännande, Hade ingen aning om att dom gjort det lite till en turistverksamhet där. 
    Glöm inte ta några bilder att föreviga utsikten med :) 
    Det ska jag göra:) Jo man glömmer ofta bort vad man har runt omkring sig så det ska bli kul att turista i staden jag bor i.
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-04-29 14:50:40 följande:
    Kan man ange något annat nummer?   Någon som vet?

Men man behöver väl inget nummer på skype väl? Jag har inte det tror jag.Obestämd
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-29 14:58:24 följande:
    Jo så är det, Man ser sällan vad som finns precis framför ens näsa :)
    Själv är jag jäkligt dålig på att ta bilder när jag är iväg på något också dels eftersom jag vet att jag kommer ihåg det ändå, Men ibland känns det riktigt tråkigt speciellt om man ska försöka visa eller förklara för någon om något. 

Kameran är nedpackad så nu ska jag ta några bilder. Kul att ha lite andra kort en de sedvanliga vimelbilderna som man ändå aldrig blir bra på.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-29 15:01:01 följande:
    Som tex. Den här skumma lokalen jag råkade stöta på när jag var i Österrike senast hade jag aldrig kunnat förklara och bli trodd annars ;)

Ja den såg verkligen annorlunda ut. Som lustiga huset eller något. Det ser nästa ut som garage som ligger på varandra. Hoppas ingen använder utgångarna högst upp och i mittenFörvånad
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-29 15:09:02 följande:
    Haha det är ju byggbaracker- Jag tyckte bara det var så roligt att deras byggfirma hette "Porr" Haha, Det stod överrallt i Wien där dom höll på med byggen.

Ha det så roligt och hoppas det fina vädret håller i sig. 

Hahaha ok jag missade poängen tydligenSkrattande nu känner jag mig pytte lite fånig haha.

Ja det var trevligt i svampen. Synd bara att de satt upp något som ser ut som ett stort hönsnät som skymmer hela sikten. Men det är för att vi haft så många som hoppat. Men man kan tycka att de skulle gjort det lite mer estetiskt. Jätte svårt att ta kort.   
  • lemonina
    gröna hönan skrev 2012-04-29 17:50:04 följande:
    Och så glömde jag att jag inte längre är anonym i den här tråden! 

Välkommen{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-29 16:17:33 följande:
    *delar ut lite geléhjärtan*
    Hoppas er söndag är mysig! Min är...på jobbet

Den har varit fin tackGlad Men jobbar du jämnt?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!