Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-29 23:25:00 följande:

Haha, jag såg det. Mina barn tycker att jag ska söka (säger de ibland iaf, de har dock inte läst på hpSkrattande)

Vet inte riktigt om jag vill visa mitt liv i tv lixom, men va f-n det kanske vore något? :P xD  

Haha ska vi söka? Men jag har inga barn...

Kanske kan låna några.Tungan ute 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-30 00:12:44 följande:
    Hoppsan, killen som kikat in på min profil på hp 69 ggr har just mejlat igen. Han har visst sett mig på stan i lördags...  

Bode kanske gå på en dejt så jag känner igen honom också??? Eller... 

Vad lustigt eller lite freaky. Var med lite om samma sak fick ett mail av att någon sett mig på gymet och han frågade om jag sett honom. Obestämd 
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-30 10:42:06 följande:
    Ja nu måste du väl vara lite observant, Det var ju sannolikt den där snygga killen som tjugofem gånger tappade sina frivikter framför dig när du körde motionscykel :)
    Han sa faktiskt att det var på ett skivstångspass och han hade låtit mig passera före honom i dörren sedan hade han stått snett bakom mig. Förmodligen spanat in min röv också när jag svankat hahahaSkrattande
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-30 14:03:51 följande:

Haha, vi kör på det! Du kan låna någon av mig, hur många vill du låna? Skrattande
    Haha kan man vara med om man bara har ett barn? Kanske är tillräckligt eftersom jag är så ovan.Fast i och för sig om det gäller hela sommaren kanske jag hinner öva upp mig heheFlört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-30 14:05:51 följande:

Han hoppades väl? Vad svarade du då, och verkade han vettig i övrigt?

Borde kanske kika in på hp och se om jag fått svar på det där.  

Ja jag kände faktiskt att jag var tvungen att svara eftersom han varit så observant. Så det blev några mail fram och tillbaka men jag försökte att inte fråga så mycket eftersom det inte finns någon attraktion från min sida överhuvudtaget. Men han mailar fortfarande men jag svarar nog på var tredje mail. Men jag försöker hålla det kort.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-30 14:18:11 följande:

Det är kört, de har redan valt ut mammor och tipsade helt enkelt kilarna att man kunde söka. Hur ska vi nu klara oss? Förvånad Haha..Skrattande
    Åh nejFörvånad hahaha ja fasiken där gled vår chans oss ur händerna! Jag som alltid viljat var med på tvFlört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-30 12:09:47 följande:
    Lemonina: Sånnt är creepy. Fast egentligen inte så konstigt när man faktigst har bilder. Fast roligare om de går fram och hälsar.
    Mja jag vet inte om jag skulle tyckt det var så roligt om han kom fram och hälsadeObestämd 
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-30 16:26:15 följande:
    Undra om dom är intresserade av en känslostörd aggressiv och ointresserad mupp till nästa år? 
    Vem är det du pratar om?
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-04-30 16:28:45 följande:
    Ingen aning, eller jo, det kan man väl? Klurar på vilken du får låna... Flört

Jaaa! xD Hur ska vi lösa det nu då? Förvånad Något kreativt förslag? SkrattandeFlört
    Ensam mamma söker extreme Tungan ute vi gör en nr två haha.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-30 16:47:13 följande:
    Mig

Nä nu tror jag faktiskt att du överdriver en smula. Dessutom, det är ett år kvar, då har du tid att sitta här och filosofera med oss så att du blivit lugn och harmonisk fram tills dessFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!