Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-04-24 09:28:29 följande:
    God morgon alla sköningar.....

Jaha efter att ha läst igenom så har jag dragit dessa slutledningar......

Cocacola=Axl

Madida=Smecker

Fredrik=Vanilla ice

Vem hade J nu då?  Var det Takida eller legacy eller Heidi  FörvånadNån av dem har KF det vet jag...Obestämd

fjäril=Avhopparen

Nybörjaren=profil på HP

Det är inte lätt att hålla reda på allt Tungan ute Jo stocholmsman 77= var inte det oxå Colan?

Niklas2 K..vet jag inte...

Glädje?   är du ledig???Cool
    Hahahahaa!
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-04-24 10:02:03 följande:
    Ja just det var väl Tulpanplockning till ngn ....Från Glädje,vem var det?  Ja men då är det väl Racer X som är min då...Obestämd
    Glädje skulle sno tulpaner från järnvägsstationens plantering till mig! Solig
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-04-24 10:07:08 följande:
    usch hade en sån jobbig diskussion igår med J, han tyckte mitt liv är perfekt för att jag tjänar bra (anligt honom) har en bra bil, kul jobb osv. Jag hatar att höra att något är perfekt, om något ska räknas som perfekt så är det ju att få dela sitt liv med någon man tycker om! Inte materiella saker. Hur får man in det i någons hjärna? Jag skrev det i ett mess igår att det är isåfall perfekt för att han finns där, inte för att jag har en massa saker....
    Killar, ibland tänker dom väl ändå helt galet eller     
    Tror killar är jäkligt praktiskt lagda på nåt vis... Att ha det där stadiga i livet är viktigt. Vi tjejer är mer för det känslomässiga.

Ja, nu generaliserar jag jävligt mycket, jag vet!
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-04-24 10:09:15 följande:
    Jo så var det...Flört
    Jag förväntar mig en jävligt stor bukett nu... Drömmer
  • FjärilVingad73

Jag är vaken... Är på kurs och middagen pågår för fullt men min mage har pajat ihop (antagligen magkatarr) och jag pallade inte längre än genom halva huvudrätten.... Ligger på hotellrummet nu och deppar.

• FjärilVingad73

Tack hörni! Hjärta Nu ska jag nog ta och sova......

• FjärilVingad73

Hur var det nu, var det några som ville fika i Göteborg i morgon eftermiddag? Solig

Inboxa mig i så fall så byter vi mobilnummer, jag ska på mamma/barnkväll om en stund och är borta mycket av kvällen så jag lär inte orka bläddra igenom allt som ni nog har skrivit under de timmarna! Drömmer

Jag anländer Göteborg 12.30 ca, med tåg.

• FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-04-28 02:45:59 följande:
    Klockan är kvart i tre och allt verkar vara okey här i tråden  Solig
    Uhh.... vilken okristlig tid att vara vaken!

Om några timmar sitter jag på tåget mot Göteborg! USB-stickan laddad med film och humöret på topp, magkatarssmedicinen är med också för att förgylla helgen....
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-04-28 08:04:19 följande:
    Jag går och lägger mig nu, godnatt med er Solig
    Sov så gott! Solig
  • FjärilVingad73

Sitter på hotellrummet i Göteborg och slappar. Fikat med Glädjen på nåt fik inne i city, det var trevligt. Glad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!