Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-03 12:05:50 följande:
    Åhh va kulGlad
    Hoppas ni får en mycket trevlig dejt!
    Tack, det hoppas jag med! Glad
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-03 13:24:39 följande:
    Ingen i stockholm som vill ta en övernattningsgäst 9-10 maj Oskyldig Det är en rolig mässa jag vill gå på Glad
    Absolut, bara att komma om du vill! Solig Jag bor strax söder om, det tar ca 15 minuter till Centralen med pendeln. Kommer du med bil kan du parkera den precis utanför huset jag bor i.
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-03 13:30:04 följande:
    Ah toppen GladSkrattande mässan är i kista, ska kolla vart det ligger på kartan och kolla med chiffen om jag får avvika, han vet att jag älskar mässor Tungan ute
    Pendeln går från mig till Helenelund, därifrån är det inte långt till mässan, man kan gå några minuter eller ta en buss, så det är inga problem!
  • FjärilVingad73

Legacy: ett varningens ord bara: jag har barnen nästa vecka! Så bered dig på att bli attackerad av min dotter...

• FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-03 13:56:50 följande:
    hihi det ska jag nog överleva

tänkte åka isåfall efter jobbet den 9:e så vad tar det typ, 4,5 timme ca, 20:30 borde jag väl vara framme då om det fortfarande är okej   
    Bra det! Glad

Det går jättebra vilken tid du än kommer. Jag lägger barnen inne hos mig, så du får sova inne i deras rum, om du står ut med femtielvatusen nallar och andra leksaker som ligger överallt.... Jag ska se till att plocka undan legobitarna bara. De är INTE roliga att trampa på mitt i natten! Obestämd

Jag inboxar dig!
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-03 14:00:44 följande:

Hahahaaaaa!
  • FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-05-03 14:07:48 följande:
    Har unde de senaste två månaderna gått igenom i stort sett varenda del av mitt liv mentalt, säkerligen pga av skilsmässan och att jag faktiskt har möjlighet att göra det JAG vill just nu och behövt klura ut vad det egentligen är. Jag har hittat mina svaga sidor, utforskat dem och utmanat mig själv. Tagit itu med saker jag varit rädd för. Samtidigt som jag har mejlat som attan, med alla möjliga om i princip allt. Har som ni vet heller inte kunnat sova men i det tora hela mått relativt bra ändå, förutom någora djupdykningar när jag gått igenom alla mina misslyckanden och när min son dog. Men det var nog nödvändigt det med. Tror dock att jag är färdig med min stora genomgång och helt enkelt kan fokusera på vardagen och livet igen. I viket fall: Inser att jag under den här perioden faktiskt fastnat för två, dels killen jag dejtade och som väl inte alls är vad jag tror att jag letar efter och som förmodligen kommer att krossa mina känslor och jag fortsätter att gilla honom och det djupnar, och så har jag hittat min tvillingsjälv - fånigt ord och jag trodde väl egentligen inte att det fanns något sånt men där hade jag visst fel, för nog funkar vi lika allt.. Däremot finns det många andra saker som spelar in där och det bör helt enkelt inte få utveckas några djupare känslor där, annat än vänskapliga då.

Så med andra ord, jag har fastnat för två killar jag inte borde fastna för och som dessutom är varandras raka motsater. Frågan är vad jag egentligen gör nu?
    Helt säkert att förhållandet till kille nummer två (tvillingsjälen) inte borde utvecklas till nåt mer?

Svårt att råda egentligen... Du måste köra på det som känns bäst... och sen får det bli som det blir. Men man kan ju bara utgå från hur det känns NU. Vad som händer i morgon är inte något som nån av oss rår på...
  • FjärilVingad73

Okej. Världens sämsta dejt. Någonsin. Är helt övertygad om det. Karljäveln hade skickat en inte helt up-to-date bild på sig själv. Obestämd Skrikandes Förvånad Jag gjorde pinan så kort jag bara kunde.

Vidare till nästa!!!

• FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-05-03 17:50:28 följande:
    Först vill jag säga lycka till på dejten!

Sen undrar jag om vi bor grannar? Har visst missat att du bor i Stockholm. Jag bor också strax söder om och med pendeltåget tar det ca 15-17min in till Centralen!  
    Men himlar, är det sant? Vi kanske bor jättenära varann!

Jag har ett visst sjukhus i närheten...
  • FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 22:02:12 följande:
    FV73: Nää fy vad trist! Berätta det för honom för sånt är fan inte ok!!!
    Jadå, jag ska!
    Glädje58 skrev 2012-05-03 22:02:31 följande:
    Men var han trevlig?
    Jovars, men vi var inte på samma våglängd. Det där med bilden gjorde mig ju avig från start liksom...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!