Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-05-03 22:12:31 följande:
    Hehe sjukhus? Nä, har inget sjukhus nära.. bara ett sjukhem och ett servicehus. 
    Är det Västerhaninge/Nynäshamn eller Södertälje pendeln du menar att du tar in till Centralen tro? :)
    Södertäljependeln...
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-05-03 22:18:55 följande:
    Shit vad världen är liten ibland, han jag mailar med bor i stort sett granne med mig, men jag tror inte att jag nånsin har sett honom. Men blir ju hyfsat enkelt att få till en spontan träffGlad
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-05-03 22:21:18 följande:
    Aha.. då har vi lika långt till/från centralen men ut med olika pendeltåg. Då gissar jag att det är Huddinge sjukhus du har i närheten!
    Japp, bor i Huddinge!
  • FjärilVingad73

Näh, blir natten för mig nu, drar till Gävle direkt efter jobbet i morgon!

Ha det bra, tråden! Solig

• FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-05-03 22:28:30 följande:

Har du tråkigt nån dag och lust att fika är det bara hojta till!  
    Absolut, vore kul att träffas! Glad
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-05-03 22:46:25 följande:
    Då har jag en dejt med grannen nästa vecka dåSkrattande
    Kan ju bli hur bra som helst eller inte alls
    Lycka till!!
  • FjärilVingad73

Reggade mig på HP häromdagen, och har fått mejl från en kille i samma kommun, han ser inte dum ut alls. Får mejla ett tag och se om det kan bli nån dejt framöver... Drömmer

• FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-04 13:57:12 följande:
    Jamen det var värst vad du var bestämd idag då bäst jag sätter mig i bilen dårå Tungan ute

ja jag ser fram emot att komma ut lite med. Tog ledigt torsdag fredag. Gött ska man ha det Cool   
  • FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-05-04 14:57:50 följande:
    Låter ju klart lovande det där.
    Återstår att se. Glad
  • FjärilVingad73
    FredrikCA skrev 2012-05-06 20:57:24 följande:
    Men i din verklighet har det ju gått fel flera gånger säger du ju, Är du på något sätt mer verklighets förankrad än mig och mer livs erfaren utifrån detta? Och nej du har rätt det går inte som man vill om inte båda vill samma sak.
    Och min teori är att många är omdömes lösa och gjorde samma fel som jag gjorde- Tog någon för man trodde det var det enda alternativet. Personligen är jag hellre singel resten av livet än går igenom samma helvete igen.
    Jag misslyckas hellre fler gånger än går och väntar på MrRight år ut och år in utan att njuta av livet...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!