Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-17 23:00:23 följande:

Ok hängde inte riktigt med. Du var arg på någon i en bil?

Jo det är ok med mig förutom att jag låst in mig i en bubbla eftersom jag tentapluggar så jag har inte sett den yttre världen på ett par dagar.   
     Haha. Nja, jag var redan skitarg och då åkte det förbi en kvinna i en bil, alldeles för fort och för nära mina lekande barn. Inte toknära men iaf, det tempot var inte ok. Skitkärring! I will be looking for her...

Hur går tentapluggandet då?  
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-17 22:59:15 följande:
    jag väntar baby Kyss
    Dyker nog snart upp igen... Solig
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-17 23:42:56 följande:
    Oj det låter inte bra. Vissa borde inte ha körkort.

Tentaplugga ja, jag är så trött på skiten nu. Vill aldrig mer se en bok känner jag.

Nej, faktiskt. Kör kanske inte tokvettigt själv alla ggr, men i områden där man faktiskt ser att det kan finnas barn, och allra helst när det faktiskt är lekande barn där..?  Hon är docxk inte den första, har tagit ett snack med någon innan. Första jag slängt något efter dock. Men det kanske inte är sista...  Borde kanske börja spara till ev. ersättande av någons ruta? Men gärna det om det hjälper. Just idag har jag fått nog av att vara snäll och överseeende. Tror jag. Fortfarande för snäll i grund och botten. Obestämd

Inte långt kvar!!! Tungan ute 
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-17 23:45:13 följande:
    sweet :) äger inte en ända bok Skrattande kommer du hit? Hjärta

Snälla säg att dina barn har ett gäng iaf?
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-17 23:52:47 följande:
    haha jo

Bra det, barn ska ha tillgång till böcker. Sen om du inte vill ha några är upp till dig. Skrattande
  • Cocacola

Sådär. Färdigkikat på TV så nu hänger jag med en liten, liten stund och sen SOVA!

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-18 00:31:38 följande:

Ja prata med ossSkrattande
    I´ll try... men sover nog nästan. Vilket ju iofs egentligen är jättebra. Börjar kanske få ordning på sovandet igen, för nu har jag ju sovit rätt ok en vecka eller så
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-18 00:37:08 följande:
    nääää underhåll mig Skrattande

Vilka krav! Sover ju nästan! xD
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-18 00:38:15 följande:
    vadå har du problem att sova? ska jag komma och hålla om dig ? Flört

Sov ju i princip ingenting i typ 2 månader ju, men det har rättat till sig. Tror jag :P Men för all del, du kan komma och hålla om mig i alla fall... Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!