Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-19 22:58:51 följande:

Äh googla på blueblood, du lär hitta fler saker som inte riktigt stämmer. Han är sån. Smeckar hade avgudat honom.

Jag ska bege mig ut och köpa något gott nu det bir en lång ensam natt. Jags kriver mer om fenomenet J sen. Ska bara handla! 

Haha, nu blev jag nyfiken... Undrar just vad du ska berätta nu... och vad du handla nu? Skrattande
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-19 23:03:09 följande:
    Ta mig runt det ska jag men sen är jag inställd på att jag inte kommer kunna gå på ett par dar typ...
    Rätt inställning! Flört Good luck!
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-05-19 23:13:58 följande:
    Det blir lite intressant när man inte riktigt vet vad takida och Cocacola pratar om... med tanke på att det är en dejtingtråd.

Något kommer att kännas speciellt efteråt och takida räknar med att inte kunna gå på ett par dagar...

Skrattande Skrattat så jag blev tårögd, vilket jag tolkar som att jag borde gå och lägga mig...
  • Cocacola

Inser att jag förmodligen kommer att vara singel något år nu, känns skumt men rätt ok tror jag. Mest nojjig för om jag skulle råka träffa någon nu, för det vore klart osmidigt. (och jadå, saker och ting hänger visst i luften som innan men ändå, tror det ger sig där)

• Cocacola
    magus skrev 2012-05-19 23:11:10 följande:
    Stämmer rätt bra. Har inte skrivit på ett tag. Annars? Jodå. bra :)

Inte rymma från tråden heller! Skrattande Hur går det med dejtandet?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-19 23:33:10 följande:
    Har det hänt något speciellt?
    Nja, det beror ju på hur man ser det. Det är helt självförvållat iaf, ska se till att förverkliga mina studieplaner men det innebär förmodligen både flytt till hösten och så igen nästa höst och såsmåningom tillbaka hit igen, vilket iofs dröjer jäkligt länge... Så det känns ju som att det kan bli rätt knepigt att få till det rent praktiskt. Kortare förhållanden funkar ju men det känns inte som något jag är ute efter.
  • Cocacola
    magus skrev 2012-05-19 23:35:05 följande:
    Dej-tandet.. ? Nej.. Dejtar inte.. Ni är mitt Solig Detta har jag redan konstaterat.
    Varför inte? Har väl en minneslyucka så påminn mig... Men då får jag sällskap här ett tag då, kanske... Flört
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-19 23:35:17 följande:
    J iallafall idag slutade det med att han kanske inte vill fortsätta för han känner att jag tycker allt är fel med honom.

allt är ju inte fel men de extrema sakerna... ja. jag vet vad ni tycker dumpa honom i hell, men jag är så nedbruten ändå och klarar inte att förlora någon mer just nu som står mig nära.... jag är kanske korkad som ett spån men...  

Du behöver väl tid på dig att själv komma underfund med saker och ting. För även om han ibland gör allt toppen så överväger det andra. Men just nu kanske du inte pallar att bryta, vad vet jag... Hoppas bara att du inte råkar ännu mer illa ut under tiden bara.

Jag jobbar på att lägga tankarna på min knäppa dejt bakom mig, men det går lite blandat med det. Mest åt rätt håll dock, tror jag... För även om han på vissa sätt är toppen så är allt annat klart övervägande. Förnuftet säger en sak men jag saknar de bra bitarna, så jag kan nog till viss del förstå dig där. Även om det ändå är helt olika.  
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-19 23:53:11 följande:
    nämen  halloj
    Hej! Du kikar in sent, ska ju sova... xD
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-19 23:57:19 följande:
    määähhh
    Kan ju stanna lite till, för din skull! Hjärta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!