Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-05-19 23:58:25 följande:
    Sova? Det låter tråkigt. Söndag imorgon ju.

Nä! Har ju tills för inte så längesen, haft ömnbrist i över två månader så jag tycker att det känns grymt härligt med normal trötthet och sömn. Det krävs för att man ska få tillräckligt med energi. Funkade iofs bättre än jag trott med i princip ingen sömn men har en hel del projekt att ta itu med och då bör jag nog sova rätt ok. Men brukar inte vara så sabla sömnfokuserad som jag varit på sistonde, men jag gissar att det ger med sig med tiden.
  • Cocacola

Så, vad ska jag göra med mitt hp konto? Har inte loggat in på ett tag så jag får väl börja med det. Men sen är frågan, uppdatera presentationen eller pausa kontot? Obestämd

• Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-20 00:07:09 följande:
    hur mår niråå?

Rätt bra, förutom en liten irriterande känsla som säger att jag inte alls vill vara singel något år till... Själv då?
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-19 23:59:15 följande:

Jag lär vara vaken länge till
    För mkt tankar i huvudet?
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-20 00:11:20 följande:
    fan det e helt underbart! vart galet väder idag svårt att inte vara glaad Skrattande varförs kulle du va singel nåt år till?

Ja, vädret idag kan man inte klaga på. Solig Ska ju tydligen flytta lite hit och dit, och det lär ju knappast hinna bli aktuellt att be någon flytta med och är inte jättesugen på något distansförhållande eller något kortare. Hrm... Lösning? xD
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-05-20 00:12:28 följande:
    Jo, det är tråkigt. För oss.

Sova är förstås jätteviktigt. Jag har själv inte haft några rutiner kring det där på många år men mitt nuvarande jobb kräver ju att jag sover lite mer bestämda tider. Börjar nog att komma in i det så smått just nu men jag är mer död än levande på dagarna. Jag antar att det blir bättre med tiden.
    Såklart! Tungan ute Men ni klarar er nog utan mig i några timmar, som kan bli många. Bara ett barn hemma och det är sjusovaren i familjen. Helt ok! Något skum så kallad barnfri helg dock, men gärna för mig.

Har nog varit si och så med mitt sovande också, även innan med dessa månader var extrema. Not fun! Hur går det på nya jobbet då? och sovandet/vakenheten blir väl bättre och bättre gissar jag. Tills något barn blir sjukt och allt ställs på ända igen.. Flört   
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-20 00:16:33 följande:
    vart ska du flytta? Flört

Hehe... tja, till ett rätt litet ställe närmate året verkar det som. Inväntar antagningsbesked bara. Sen om ett år, eller 1½ om jag inte kommer in direkt... någon av 7 universitetsstäder - vet inte vilken, beror på var jag kommer in. Klokare?
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-20 00:14:25 följande:
    aha sry nån dejting grej va? HP asså varför pausa?
    Vilken fråga när jag är trött... Se mina senaste inlägg! xD
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-20 00:23:20 följande:
    hahahah nej hahaha

Förstår det! xD Har fullt upp med att försöka få ordning på det där själv. :P och vänja mig vid tanken på att flytta. Jisses! Men du kanske fattar varför det känns en aning osmidigt att försöka träffa någon? xD
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!