• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • cajsasmamma
    Cocacola skrev 2013-01-04 15:41:30 följande:
    Hjärta

Alla prover var bra och jag fick åka hem i natt. Snackade med mamma innan och hon upplyste mig om vilken stad jag befann mig i, det var inte samma som jag trodde. Var uppenbarligen tur att det var sjuksköterskorna som beställt taxi hem och inte jag. Skrattande

Mår allt annat än bra men antar att det går över, förhoppningsvis väldigt snart även om jag har svårt att tro det. Inser att jag måste försöka pallra mig iväg och köpa mer värktabletter innan dessa slutar verka men förstår inte riktigt hur det ska gå till. Kommer jag så långt ska jag köpa en matlåda också för det börjar på vara ett bra tag sen jag åt mat.
    Skönt att höra att det är bättre med dig {#emotions_dlg.flower}
  • Madida

Cola, skönt att höra att det är bra med dig.

Kan informera om att dejten inte var en höjdare. Men nu är det gjort och jag går vidare

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-01-05 01:21:17 följande:
    Cola, skönt att höra att det är bra med dig.

Kan informera om att dejten inte var en höjdare. Men nu är det gjort och jag går vidare
    Mitt huvud börjar funka igen, tack och lov! Mest ont i ryggen efter det där ryggmärgsprovet för tillfället men det går väl över det med. Kul med infon att jag inte fick träna på någon dag, något att le åt när man haft fullt sjå att hasa sig fram över huvudtaget. Nu kan jag gå relativt obekymrat med ministeg så inte illa. Åt mat på kvällen också, första gången med riktig mat på 3 dygn. Inte helt fel, jag lovar! Skrattande

Tråkigt med dejten men nu vet du. Det kunde ju ha blivit bra. Kanske. Bättre lycka nästa gång! Solig
  • Cocacola

Funderar lite över folks läskunnighet efter en vända till tvättstugan. Det saknas tvättschema just nu och någon hade skrivit upp sig själv på en egen lapp istället, vilket mkt väl borde fungera MEN så här såg det ut:

Person 1 bokar 15-18 allt väl

Person 2 bokar 17-19 ??

Person 3 bokar 12-16 Kan folk inte klockan?

• FjärilVingad73

Hade en helt underbar dejt igår. Solig

• Madida
    Cocacola skrev 2013-01-06 12:53:38 följande:
    Funderar lite över folks läskunnighet efter en vända till tvättstugan. Det saknas tvättschema just nu och någon hade skrivit upp sig själv på en egen lapp istället, vilket mkt väl borde fungera MEN så här såg det ut:

Person 2 bokar 17-19 ??

Haha! Blir kul att se hur de ska lösa detta :)
  • Madida
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 10:29:31 följande:
    Hade en helt underbar dejt igår.

Åh så härligt att höra!
  • ulfsas

Person 2 bokar 17-19 ??
    Person 3 lär vål få sin tvätt klar, värre för de andra.
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • cajsasmamma

Person 2 bokar 17-19 ??
    Nu har jag klurrat ut hur det ska gå till

Person3 tvättar 12-15 och låter sista vara i torken till kl 16 
    Person1 tvättar 15-17 och låter sista vara i torken till kl 18
    Person2 tvättar 17-19 
    Fast det blir lite knass med städningen! 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!