• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • visma1
    Planta skrev 2013-01-08 15:56:48 följande:
    Omdömen :D Det lät det :p

Ja? Vad föredrar du att kalla det?
  • Planta
    visma1 skrev 2013-01-08 16:26:29 följande:

Ja? Vad föredrar du att kalla det?
    Fina kommentarer :D
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-08 15:58:03 följande:
    Fast det får ju alla Men ska bli sjukt kul att se skillnaden sen. Har tränat 4-5ggr/veckan och är inne på 8eveckan med det nu. Sen tar man bort massor med underhudsfett och får fram musklerna så det verkligen syns

Varför lägger man då upp sin bild? Hör det inte till att några ska bli sågade också? Eller är det en sådan där feelgood-tråd? Bra jobbat med träningen!
  • Vanilla ice queen

Visma: Jag tror mer det är en feel goodtråd. Även folk dom har kroppar som enligt normen inte skulle gå som snygg får ju fina kommentarer där man lyfter fram det fina med just den kroppen. Alltid tilltalar man någon liksom. Alla har vi något vi är nöjda med. Jag valde att plocka fram mina sämre sidor som är överarmar och rumpa. Det är två områden som jag använder som definitiv måttstock för hur träningen går

• cajsasmamma
    Heidi1 skrev 2013-01-08 14:42:38 följande:

Glöm inte sexiga underkläder
    Jag kör utan underkläder tror  
    Smecker skrev 2013-01-08 14:47:06 följande:
    Jag skall bara torktumla mina röda läderstringkallingar så är jag klar!
    Röda läderstringkalling är så sexy Kräks
    Smecker skrev 2013-01-08 14:50:01 följande:
    Det finns något till dig med, jag lovar.

www.internationaljock.com/thongs-mens-underwe...
    Planta skrev 2013-01-08 14:51:05 följande:
    Hitta direkt.

www.internationaljock.com/pistol-pete-duo-joc... :D
    Undra varför dom inte ha lagt in en bild bakifrån???Drömmer

• FjärilVingad73
    cajsasmamma skrev 2013-01-08 13:16:07 följande:
    Va??? Meh inte har du sagt att du skulle komma hit idag?! Måste jag stress-städa nu, baka och klä på mig något snyggt??
    Kyss
  • FjärilVingad73
    visma1 skrev 2013-01-08 15:36:12 följande:
    Sötnos? Har du köpt en katt?
    Katt?! Nänä, såna kommer inte in i mitt hem! Obestämd
  • s07

Hej,

Vad kul att se att denna tråd lever och frodar, kommer ihåg att jag hängde här en hel del precis när jag begav mig ut i nätdejtingsdjungeln...nu i efterhand måste jag säga att det var så LÄSKIGT, och jag var så himla rädd att förlora den jag verkligen tyckte om och inte schabbla mig. Men allt har (hittills) gått jättebra, vi är numera ett etablerat par och det känns så kul.

Summa summarum, vill säga att nätdejting kan verkligen fungera fint, har förtås gått på flera nitar men man måste kämpa för att nå sitt mål. Känns som om jag hittat min drömprins!

Hur går det för er andra?

• Heidi1
    s07 skrev 2013-01-09 14:39:10 följande:
    Hej,

Vad kul att se att denna tråd lever och frodar, kommer ihåg att jag hängde här en hel del precis när jag begav mig ut i nätdejtingsdjungeln...nu i efterhand måste jag säga att det var så LÄSKIGT, och jag var så himla rädd att förlora den jag verkligen tyckte om och inte schabbla mig. Men allt har (hittills) gått jättebra, vi är numera ett etablerat par och det känns så kul.

Summa summarum, vill säga att nätdejting kan verkligen fungera fint, har förtås gått på flera nitar men man måste kämpa för att nå sitt mål. Känns som om jag hittat min drömprins!

Hur går det för er andra?

Vad skoj Jag har blivit sambo med en som jag träffade vi nätet
  • s07

Heidi, vad kul!
    Hur fort gick det? Det är mitt nästa mål men det är en segare process med all bostadsexercis...man ska sälja och köpa, hitta vad man vill ha etc...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!