• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-04 11:32:57 följande:
    Madida: Härligt Någon du träffat irl?

Nej. En kompis arbetskamrat
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • cajsasmamma
    Madida skrev 2013-01-04 11:30:32 följande:
    Dejt inbokad om 1 timme. Ibland ska man inte planera så mycket utan bara säga ja tack
    Härligt med snabbdejter :)
  • Heidi1
    Dejt inbokad om 1 timme. Ibland ska man inte planera så mycket utan bara säga ja tack

Lycka till!
  • Cocacola
    Hjärta

Alla prover var bra och jag fick åka hem i natt. Snackade med mamma innan och hon upplyste mig om vilken stad jag befann mig i, det var inte samma som jag trodde. Var uppenbarligen tur att det var sjuksköterskorna som beställt taxi hem och inte jag. Skrattande

Mår allt annat än bra men antar att det går över, förhoppningsvis väldigt snart även om jag har svårt att tro det. Inser att jag måste försöka pallra mig iväg och köpa mer värktabletter innan dessa slutar verka men förstår inte riktigt hur det ska gå till. Kommer jag så långt ska jag köpa en matlåda också för det börjar på vara ett bra tag sen jag åt mat.
  • Cocacola
    Nice! Hoppas den gick/går bra. Inväntar uppdatering!
  • maaammaaa
    ulfsas skrev 2013-01-03 22:39:54 följande:
    Vem vet, det kan ju vara Rysken, Tysken eller Bellman ocksåFlört
    Jag hade helst ätit lunch med Bellman på en solsemester, det hade varit nåt att minnas. Hur såg han ut förresten?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!