• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2013-01-22 20:37:32 följande:
    Sitter och fundera om jag ska testa lite kläder som jag ev ska på mig på helgens kryssning.

För övrigt går jag mest med ett stort leende på läpparna hela dagarna och tycker att  livet är nice  
    Första låter kul, andra härligt! Nån särskild anledning till andra...?
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-23 08:37:41 följande:
    Har packat upp allt och FAN vad pärlor jag har! Förvånad Skäms Men inspirationen har inte slagit till ännu så att jag har suttit ner och gjort något smycke än... Men det tar sig nog.

Låter som jag och mina scrapbookinggrejer... :P Nu ligger de kvar i Dalarna men ska greja med dem i sommar tänkte jag. När barnen är hos exet kanske så jag kan bre ut mig rejält och se allt kan ha det så i några dagar. Hehe, vet visst vad jag ska göra i sommar verkar det som.

• Cocacola

Har haft en dag då allt flyter på kanonbra, happy, happy!

Ska just ta itu med inlämingsuppgifter i fysik och hoppas verkligen att flytet fortsätter. Det lär behövas... :P

• cajsasmamma
    Cocacola skrev 2013-01-24 11:52:52 följande:
    Första låter kul, andra härligt! Nån särskild anledning till andra...?
    Jag har träffat en underbar man
  • Heidi1
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 12:44:12 följande:

Vad skoj. Berätta mer kanske?
  • visma1
    Klart du har, varför säga A och inte B på en gång?
  • lemonina
    Åh berätta mer
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina

Försöka komma i form på F&S känns som ett svårt projekt. Vilken maskin jag än använder blir jag avbruten.
    Idag kom det fram en kille som frågade hur många rep jag hade kvar?! men va? fattar inte folk att de stressar eller? Jag sitter aldrig längre på en maskin än 3X20 och max en minuts väntan mellan. Sen var det världens kö till löpmaskinerna och nu när jag vet att man max får springa 25 har jag inte mage att fortsätta. Var bättre innan när jag var lyckligt ovetande och trodde jag fick springa så länge jag ville. Haha risken att få bätte motion av att gå ut och festa och dansa loss på ett dansgolv känns större  

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • Vanilla ice queen

Lemmo: Värm upp på annan maskin och kör stenhård intervall på löpbandet i 25min. Det ger mycket! Jag kör så och min kondition är jättebra. Höj inclinen och spring, löp och jogga i intervaller. Jag har sänkt min cardioträning från 60 till 30 min just tack vare det Men fan vad sugit att folk stör när du tränar. Jag skulle bett dem dra åt h... Eller sagt att jag ska bara göra 10X100rep till (haha det sistnämnda låter mer som jag )

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!