• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-24 19:11:11 följande:
    Lemmo: Värm upp på annan maskin och kör stenhård intervall på löpbandet i 25min. Det ger mycket! Jag kör så och min kondition är jättebra. Höj inclinen och spring, löp och jogga i intervaller. Jag har sänkt min cardioträning från 60 till 30 min just tack vare det Men fan vad sugit att folk stör när du tränar. Jag skulle bett dem dra åt h... Eller sagt att jag ska bara göra 10X100rep till (haha det sistnämnda låter mer som jag )
    Ja jag får hoppa på den enda spinningcykeln som finns nästa gång, endast den som är ledig medan tre maskiner är ur funktion *morr* Demon haha ja nästa gång ska jag säga att jag ska köra 10X100 hahaha. Ska bli kul att se personens uttryck

Drömde om en kille i natt och han hade faktiskt ett ansikte i drömmen. Oftast brukar de vara ansiktslösa. Så nu är mitt "mission" att finna denna man. En lång blond vikingDrömmer 
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • cajsasmamma

För några veckor sen åkte jag på en middagsdejt, som varade över 7 timmar . Tiden flög snabbt förbi och vi pratade om allt mellan himmel och gjord, efter 10 minuten var min nervositet borta och det kändes som vi hade varandra hela livet. När han tog min hand sen på bio så var jag fast, min hand passar som handen i handsken i hans hand.
    Nu har vi dejtat ett tag och mina och hans känslor för varandra har blivit starkare och starkare, allt känns så naturligt och vi har lika värderingar om mycket. 
    Och både två är riktiga naturmänniskor med oerhört brinnade intressen för sina hobbyn så vi förstår varandra att man tillbringar timmar varje vecka för sin hobby. 

• Night sky
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 20:21:07 följande:
    För några veckor sen åkte jag på en middagsdejt, som varade över 7 timmar . Tiden flög snabbt förbi och vi pratade om allt mellan himmel och gjord, efter 10 minuten var min nervositet borta och det kändes som vi hade varandra hela livet. När han tog min hand sen på bio så var jag fast, min hand passar som handen i handsken i hans hand.
    Nu har vi dejtat ett tag och mina och hans känslor för varandra har blivit starkare och starkare, allt känns så naturligt och vi har lika värderingar om mycket. 
    Och både två är riktiga naturmänniskor med oerhört brinnade intressen för sina hobbyn så vi förstår varandra att man tillbringar timmar varje vecka för sin hobby. 

Men vad kul att höra!
    I´ve been through hell, now show me heaven...
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-24 20:28:15 följande:
    CM: Det låter ju alldeles underbart! Så du är inte singel längre alltså?

Njaa jag är väl på väg in i ett förhållande. Få ta och fråga chans på han imorgon, så man klarar upp var vi står
  • cajsasmamma
    Night sky skrev 2013-01-24 20:55:42 följande:
    Men vad kul att höra!

Det är super kul nu ska han bara träffa Cajsa och övriga familjemedlemmar och sen är det dags att gå ut med det så Facebook. B-)
  • takida
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 23:25:14 följande:

Njaa jag är väl på väg in i ett förhållande. Få ta och fråga chans på han imorgon, så man klarar upp var vi står
    Härligt! FB nästa nu då SkrattandeFlört
  • cajsasmamma
    takida skrev 2013-01-25 08:40:24 följande:
    Härligt! FB nästa nu då SkrattandeFlört
    Nja vi väntar ett par veckor till det så Cajsa hinner smälta det och systeryster hinner hem så jag får berätta det till henne  
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 12:44:12 följande:
    Jag har träffat en underbar man

cajsasmamma skrev 2013-01-24 20:21:07 följande:

Grattis, det låter supernice!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!