• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • takida
    Madida skrev 2013-02-09 22:51:25 följande:
    Jag är bjuden hem på middag, vin och skräckfilm hos en kompis. Alla hennes singelvänner är bjudna. Fakk alla hjärtans dag
  • Bubsan
    takida skrev 2013-02-09 22:40:04 följande:
    Hm alla hjärtans dag? vad är det, tror jag hört talas om det någon gång? Obestämd
    Tror nog att jag sticker ut och springer den dagen och sen går jag hem och lägger mig på soffan nöjd med mig själv. Glad
    Jag och två av mina bästa vänner ska gå och ta en alla hjärtans dag fika tillsammans. Jag frågade dem igår och de va på. Vet de tycker den dagen e jobbig, men den blir inte bättre än man gör den. Ska se till att de får ett litet paket oxå :-P
  • Heidi1
    Bubsan skrev 2013-02-09 23:05:03 följande:
    Jag och två av mina bästa vänner ska gå och ta en alla hjärtans dag fika tillsammans. Jag frågade dem igår och de va på. Vet de tycker den dagen e jobbig, men den blir inte bättre än man gör den. Ska se till att de får ett litet paket oxå :-P

Vad gullig du är!
  • Racer x
    Cocacola skrev 2013-02-09 22:27:54 följande:
    <3

Boys and girls, var är ni? Väldigt tyst här i tråden. Miss U!

Några planer för alla hjärtans dag?
    Alla vaddå?? Kommer väl att vara i lägenheten och måla eller nått.
  • Heidi1

kommer antagligen umgås med exet och hans son på alla skit dag.

• ulfsas

Heidi, med xet?! Låter inte helt optimalt om man inte vill att xet skall bli ox-ad igen

• FjärilVingad73

Jag har med stor sannolikhet barnvakt på Alla hjärtans dag, så jag och I ska nog ses en stund på kvällen.

Längtar!!

• Heidi1
    ulfsas skrev 2013-02-12 08:20:52 följande:
    Heidi, med xet?! Låter inte helt optimalt om man inte vill att xet skall bli ox-ad igen

Vi bor fortfarande tillsammans. Ox-ad igen blir han inte.
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2013-02-12 08:40:58 följande:
    Jag har med stor sannolikhet barnvakt på Alla hjärtans dag, så jag och I ska nog ses en stund på kvällen.

Längtar!!

Härligt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!