• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Michael08

inte för att vara självgod men jag har alltid varit kräsen som idiot eller inte..

• visma1
    Michael08 skrev 2013-02-14 16:01:52 följande:
    inte för att vara självgod men jag har alltid varit kräsen som idiot eller inte..

På så vis, men jag kan tycka att det är lite intressant hur du spelar väldigt mycket på att du är ensamstående pappa. Du vill ha en tjej som tycker synd om dig och att du är duktig?
  • Michael08
    visma1 skrev 2013-02-14 19:31:47 följande:

På så vis, men jag kan tycka att det är lite intressant hur du spelar väldigt mycket på att du är ensamstående pappa. Du vill ha en tjej som tycker synd om dig och att du är duktig?
    Har aldrig spelat på det över huvud taget.. Snackas om det på denna sidan.. utanför denna sidan så snackas det knappt om det just för att visa respekt mot "mamman" då jag inte vill att hon ska behöva råka se saker om mig och sonen osv. 
    för oavsett hennes att hon valt att inte va en del i hans liv så får jag respektera det valet och tror hon har det jobbigt som det är och vill då inte riskera att hon ska behöva bli påmind om det mer än hon säkert redan blir. så nej.. men din attityd och ditt påstående får mig ju i alla fall till att direkt ta dig som ett svin som helt och hållet saknar egen självkänsla.  
  • Nicke
    Michael08 skrev 2013-02-14 23:41:28 följande:
    men din attityd och ditt påstående får mig ju i alla fall till att direkt ta dig som ett svin som helt och hållet saknar egen självkänsla.  

• visma1
    Michael08 skrev 2013-02-14 23:41:28 följande:
    Har aldrig spelat på det över huvud taget.. Snackas om det på denna sidan.. utanför denna sidan så snackas det knappt om det just för att visa respekt mot "mamman" då jag inte vill att hon ska behöva råka se saker om mig och sonen osv. 
    för oavsett hennes att hon valt att inte va en del i hans liv så får jag respektera det valet och tror hon har det jobbigt som det är och vill då inte riskera att hon ska behöva bli påmind om det mer än hon säkert redan blir. så nej.. men din attityd och ditt påstående får mig ju i alla fall till att direkt ta dig som ett svin som helt och hållet saknar egen självkänsla.  
    Ja vad skulle jag göra utan din klockrena analys?
  • Madida

[quote=68811370][quote-nick]Niklas2k skrev 2013-02-15 09:50:20 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha!

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • FjärilVingad73
    Niklas2k skrev 2013-02-15 09:50:20 följande:

• Vanilla ice queen

Micke: För att svara på din fråga, de tjejer som söker svin är kanske också faktiskt "svin". Alla tjejer letar inte efter "the big L". Men hur söker du efter en tjej? Har du funderat på hur du "säljer" dig själv? Vet ju inte alls hur du är privat och endast vad du skrivit i tråden. Men här framstår du en smula trasig och desperat över att hitta någon ( menar inte att trycka ner dig). Att du är ensam på heltid med din son framstår som din identitet. Men du måste ju vara någon mer än bara ensamstående förälder? Att du "tvingats" mogna pga din son är ju en sak men vet du ens vem du är i allt det? Det tar ju ett tag att hitta sig själv i nya situationer och jag får ofta en känsla av att folk som varit utsatta för en livsomvändande upplevelse ett bra tag efteråt ÄR det som sin identitet och då tror jag det är svårt att hamna i en sund relation med någon. Vilket paradoxalt nog brukar ske då folk i just de situationerna "behöver" ha någon och då brukar det bli så att man antingen hamnar i en reboundrelation eller att man blir själv och bitter. Har många vänner som hittat sitt livs kärlek typ två veckor efter deras skilsmässa eller dyl situation. Kan inte mer än tycka synd om dem över att de lever i en förmodad illusion.

• Anonym

Jag kan verkligen rekommendera dejtingsajten Mazily. Har textat match och alla andra, men hamnade av en slump på Mazily. Det är en lite annorlunda jargong och man slipper massa oseriösa personer. Mycket mer städat och trevligare stämning. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!