Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 17:59:27 följande:

Han har minskat aktiviteten till att ringa en gång om dagen. Känns lite bättre, men nu kommer tvivlet om avståndet. Det är långt till Malmö. Obestämd

Efter den fula dumpningen som jag fick av den förre jag dejtade så behövde jag nog en kick av lite uppmärksamhet. Nu har väl det värsta gått över. 
    *backloggar* HIttar inte riktigt någon beskrivning av det? Förlåt om jag är lite dement men hur dumpade han dig?
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 18:11:29 följande:
    Nej men åååhhh, så mysigt det låter
    Ja, men önskade att jag kunde vara liiite bättre på att tolka signaler - tror iofs att hon uppskattade samtalet så som jag gjorde. Lite mer skum på om hon tyckte jag var pojkvänsmaterial *L*

Skall du själv träffa senaste dejten igen?  
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 18:24:28 följande:
    Signaler är skitjobbigt. Låt det gå lite tid, det lär visa sig. Se till att träffa henne snart

Ja, vi ska äta brunch imorgon
    Härligt ju Skrattande

Är man för på om man föreslår en öl imorgon? 
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 18:32:35 följande:

Här är det...

Dejtade för ett år sen. (Hitta varadra på nätet.) Sen försvann han från en dag till en annan. Struntade i det och gick vidare. Sen hörde han av sig i maj igen på en annan sajt. Hann träffas en gång innan jag åkte på planerad långsemester. Under tiden så längtade han så mycket och ville så mycket. Kom hem igår och inte ett ljud. Sms;ade och undrade när vi skulle träffas som han sa att han ville. Så till slut hörde han av sig och sa att han var "förvirrad". Hans ex (som det tagit slut med för två månader sen tydligen) hade hört av sig och nu var det nog "inte lämpligt att vi träffas. Inte just nu i alla fall." Till slut erkänner han att han nog aldrig känt att det klickat ordentligt mellan oss.

Iiiiih vilken rysare. Förstår om du behöver återupprätta tron på män.........men 63 mil är ganska långt. Tror iaf du kommer hitta rätt med den verbala förmågan och din humor kopplat till din självdistans så kommer du charma häcken av någon man som oxå är rätt för dig - bara en tidsfråga Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 18:39:30 följande:
    Är hon inte intresserad så gör det varken till eller från att du frågar. Är hon intresserad så blir hon glad. Jag hade blivit väldigt glad och jag gick på dejt med nån jag gillade och han hörde av sig efteråt och ville ses dagen därpå.
    Om jag skriver så här: Tack för ohemult trevligt sällskap över kaffet. "Vad sägs om en öl eller en bit mat imorgon kväll?"

Andra förslag mottages tacksamt Drömmer  
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 19:10:43 följande:
    För mig som behövde googla ordet ohemult var väl inte den formuleringen perfekt men i övrigt bra

Sen är jag en fegis så jag hade börjat med att tacka för en trevlig dejt och sett hur svaret på det blev...och utifrån det frågat eller inte frågat. Men lyssna inte på mig - fegis som sagt
    Lyssnar på dig - minns dina ord hanska länge som du vet Skrattande
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 19:13:25 följande:

Låter okej om man vet vad ohemult är eller om man har förmåga att förstå att det är något positivt, men det borde man göra i det sammanhanget. Solig

Skickade nu så jag lär märka antar jag Skrattande
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 19:52:26 följande:

Kul!

Hoppas att hon hör av sig!  

Tjohooo! ny dejt iövermorgon Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 20:13:33 följande:

Maffe!

Eller hur...
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-29 20:15:57 följande:
    Yeaaaah! That's what I'm talking about

Och du är mycket klok som lyssnar på mina ord Cool

Liite ömsesidigt som jag kunde förstå det *L*
    Anonym (Singeln) skrev 2011-07-29 20:32:23 följande:
    Bra jobbat!
    Tackar Solig Går o småvisslar lite här hemme och ser fram emot det. Nu skall man bara jobba på att sänka sina förväntningar.............pust

• Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 21:36:12 följande:
    Finns en östgöte som jag tog kontakt med innan sommaren. Vi pratade lite, men det var inget vidare intresse från hans sida. Nu är han inne så där på min sida två-tre gånger om dagen med lite jämna mellanrum. Visserligen har jag bytt foto sen jag pratade med honom, men jag menar vad vill karln?

Har han månne taskigt närminne eller är plågsamt blyg?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!