Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 21:40:08 följande:
    Vad tar du för droger? Skrattande
    Rött te och frökex. Du borde testa.
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 21:42:00 följande:
    Det har jag faktiskt inte tänkt på. Men din analys var faktiskt bra. 
    Så jag träffade lite rätt?
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 21:43:37 följande:
    Jag tror faktiskt att det inte är tillåtet att ha flera profiler så man kan manipulera trådarna på det viset. Fy dig....
    Va!? Inte ens om man är schizofren? =)
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 22:04:32 följande:
    Jo, en viss otrohet fanns det från hennes sida. Men dock mentalt endast, i 18 månader ungefär. När vi sedan bröt upp så for hon iväg till honom för mer fysisk aktivitet. Jag förstår henne, det var rätt så dött mellan oss, vi koncentrerade oss på det materialistiska i första hand.

Men separationer är bra på ett sätt, om man tar lärdom och för med sig sina erfarenheter till nästa relation. 
    Oj, vad tråkigt. Men det kanske var bra ändå? Fast det ser man inte i första faserna. Då är det bara ångest och åter ångest. Sen kanske insikten kommer....
  • Lilly11
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-01 22:17:26 följande:
    Alltså det värsta är att jag höll på att falla för honom big time, han är charmig rolig har mycket vänner, tjejkompisar osv. Så sa jag detta till honom och efter det så fick jag någon form av regelverk om hur dating ska gå till, man ska inte höras av för mycket för då blir han ointresserad och blablabla.

Så det svalnade, sen att han är som en jojjo, ena dejten värsta mysiga, nästa sitter i andra änden soffan... tyst... eh. Hjälp, ja kan man bara få den där fina sidan som faktiskt är väldigt fin så.. men. Nja.

Man får vara realist tror jag, jag är så j ä v l a rädd för att bli sårad så jag lämnar hellre i tid, lämnar det sjunkande skeppet innan det gått hål så att säga.

Usch och fy, dessutom hörde mitt ex "kompis" av sig till mig ju och ville "träffas" och jag fick INGET säga till exet aaalls. Inte för att det var något men jag fick INGET säga. Neheeej.

Så jag bokade in en dejt med honom i söndags och stängde av mobilen, jag tycker att han betedde sig så jävelusiskt illa mot sin så kallade vän att han förtjänade det. Berättade detta nyss för exet med som på omvägar fått höra att vi skulle "ses" han blev jätteglad för att jag berättade för honom vilken skitstövel hans kompis var och han var inte ens förvånad.

Skönt att ha en bra relation till exet ändå-          
    Åååå, jag hatar personer som vill att man ska spela svår för att de ska bli intresserade. VÄX UPP har jag lust att skrika till dem.

Du verkar lite som jag dvs säger ifrån när killar beter sig dumt. Bra gjort!!
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 22:17:59 följande:
    Jag tycker att det var jättebra att älskaren kom in i bilden och ruskade om både mig och min exfru. Synd bara att jag lät det gå så långt. Men nu vet jag...
    Saknar/älskar du fortfarande ditt ex?
  • Lilly11
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-01 22:29:03 följande:
    Foten i munnen jamen typ han är trots allt 29, give me a break liksom. Sen sa han att han i 100% av fallen varit den som lämnat alla och avslutat dejting med folk. Guess what, hans procent kommer sjunka nu... ah. bara han inte är på urgulliga humöret imorgon då får jag krupp!

haha ja jag är urdålig på att säga ifrån men nu gick det lååångt över gränsen! isch oisch
    Låter som en stöddig och komplicerad typ. Eller så ljuger han. Undrar vad som är hans akilleshäl?
  • Lilly11
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-01 22:41:57 följande:
    ah jaag har hittat en själsfrände, jag sitter ockkså och funderar på akilleshälen, hans ex var mytoman med så han misstror ALLT jag säger,,, hela tiden. GAH jag som räkar ut föör Alla konstiga saker i världen jämt. Jag har slutat berätta ens.

Sen ifrågasätter han varöf min vän och chef lägger sig i mitt val av bil. För att vi bryr oss om varann kanske och bollar ideér?

Massor med småsaker men det som han sa var stora varningsklockor det var att jag inte blev fly förbannad för att en kollega snokade i min jobbmobil. My god jag har bättre saker att vara sjukt arg på liksom.

Sista: han säger att jag verkar extremt osäker som person. Obestämd okej... det är jag INTE       
    Va?? Råkar du också ut för en massa konstiga saker/människor? Trodde bara det var jag.

Det verkar lite komplicerat det där trots att ni bara träffats ett par veckor......
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 22:43:01 följande:
    Nej, hon betedde sig som ett svin efter vi bestämde oss för skilsmässa.

Men vi kan träffas och umgås som vuxna när det gäller barnen.

Som jag skrev någon annanstans, i somras stod vi och skålade i champagne, jag, mitt ex, älskaren, hennes nya man och min vän. Rätt kul faktiskt... 
    Hmm märklig situation.....Lite som en Lars Norén-pjäs.

Förstår inte varför personer som älskat varandra, varit ihop länge måste bete sig illa när de skiljs åt. Eller är det naturens sätt att få oss att sörja mindre och bli arga istället? Så det blir lättare med skilsmässan...
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 22:54:58 följande:
    Enligt henne var det ett sätt att ge igen. Men hon erkände att det var fel gjort av henne
    Ge igen för vad?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!