Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vill ni ha en rapport från min date? Eller ska ni fortsätta tjabba om ålder på killar och veka saker hit och dit? ;)
Vill ni ha en rapport från min date? Eller ska ni fortsätta tjabba om ålder på killar och veka saker hit och dit? ;)
Åkejrå, eftersom ni tjatar så... ;)
Det var ett oerhört intressant möte. Spännande människa, väldigt öppen och rak. Jag kände mig inte ett dugg stressad eller nervös och kände inte heller såna där saker som "nu pratar jag för mycket eller nu pratar jag om fel saker eller..." Vi kom väldigt långt i samtalet på de nästan fyra timmar vi satt och pratade, vi blev båda helt trötta!
Det känns som att vi är väldigt lika i mycket, även i utseendet. Och ja, jag tycker att han är attraktiv, men kände inget sånt där jättepirr... Vi ska ses igen och det ser jag fram emot.
Är jag jättetöntig nu? Jag var ju på dejt igår, en dejt som jag tycker var lyckad. Vi bytte tel nr, men han har inte hört av sig idag. Ja, visst, jag skulle kunna höra av mig, men jag vill att HAN gör det. Är det töntigt? Och brukar man höra av sig dagen efter en dejt? Vi bestämde inget, han sa mer "hör av dig om du känner för att hitta på något". Jag är inte så van vid det här, vet inte om det finns några speciella "regler" som jag då inte känner till...
Jaja.
Men alltså, nu har jag nog fått spel eller något... Jag var på dejt i torsdags, ska på en ny dejt i morgon, har chattat med två andra flera timmar under kvällen och dessutom blivit hembjuden på middag av en kille från min klubb! Funderar allvarligt på att tacka ja till middagen, trots att han bara är 25 och jag 44... Det verkar ju inte vara något problem för honom så varför inte? Han är ganska söt... De andra är oprövade kort, jag vet inte hur de ser ut (förutom dejten från i torsdags då).
Ahhhh, allt på en gång... Ketchupeffekt eller vad?
Tackade nej till middag med 25-åringen... Känns lite skumt att han ligger så nära mina barn i ålder!