Inlägg från: Anonym (hjärtat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjärtat)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Och jag ska också dejta i helgen. Träff nr 2 med samme man! Premiär sen jag började hänga på HP i juli... Har aldrig blivit mer än en dejt tidigare. Vi har messat lite under veckan och spelat wordfeud, haha... Jag känner i alla fall att det ska bli kul att träffa honom igen, det är väl en bra början? 

• Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-14 12:26:59 följande:
    5kg gammalt bröd i ryggsäcken, here we go! Skall jag hångla med ankan eller sillgrisslan först?
    Tror sillgrisslor har lite dålig andedräkt...
  • Anonym (hjärtat)

Har hittat min dröm-man! Underbar bild där han ligger bakåtlutad i soffan iklädd linne... Med följande presentationstext är det helt OMÖJLIGT för mig att inte bli störtförälskad:

krammmmmmmm till ni som besöker min sida .... FRAN VÄNSKOP TILL FÖRHÅLANDE ELLER SERBO MEN KORT ROMANS KAN UTVÄCKLAS om man er överens varmt kramm till dem som titar på min profil krammm 

Kräks

• Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-15 09:48:16 följande:
    Fan, vad gör du inne på min profil?!
    Det var du som var inne på min... Ska vi gifta oss nu då? 
  • Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-15 09:52:44 följande:
    Går inte, jag har klent utrustad. Både uppe och nere. Du får fråga min mamma först.
    eeey, killen, jag känner din morsa...
  • Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-15 11:23:24 följande:
    Jag känner med min morsa om du känner min morsa...
    ja, jag är INTE att leka med!
  • Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-15 11:47:14 följande:
    I wouldn't know..
    Så du får inte komma ut och leka för din mamma?
  • Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-15 13:46:54 följande:
    Det får jag alltid, fast jag får inte leka med okända. Mamma är väldigt noga på den punkten.
    Men jag är inte okänd, du har ju varit inne på min sida? Fast du har ju inte känt på mig förstås...
  • Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-15 14:02:48 följande:
    Nej det är ju precis det. Hur kan man känna om man inte har känt? Då är du okänd och och det är okänt vad som känts. Efter, så att säga.

Man ska visst känna efter före, har jag hört. 
  • Anonym (hjärtat)

Jag var också på dejt igår, nr 2 med samma man. Han är trevlig och så, men jag vet inte... Kanske är jag inte redo, kanske är han inte rätt. Hur vet man? Jag vill ju bli pang-bom-kär! 

• Anonym (hjärtat)
    NatalieH skrev 2012-01-15 17:38:23 följande:
    Fast kan man verkligen bli det? Tror det är nåt som växer fram. Attraherad kan man väl bli men kär på ett ögonblick?
    Hoppas ni hade en super trevlig kväll iaf
    Nä, jag menar inte att jag skulle bli kär vid första ögonkastet, det tror jag inte på. Jag vill nog bara att det ska kännas lite mer än det gör, men det är kanske för tidigt? Jag kan inte säga att jag är direkt attraherad av honom, men han är mysig att krama. Jag har liksom ingen erfarenhet av att attraktion växer fram så småningom, kan det göra det? De jag har varit med innan har jag lärt känna och gillat och så har vi kommit nära och då har det slagit gnistor. Men å andra sidan har ju det inte hållit i längden... Svårt detta. Kan det inte bara vara lite enkelt?!?
  • Anonym (hjärtat)
    Smecker skrev 2012-01-15 17:54:39 följande:
    Man vet ofta ifall det är helt rätt. Många gör misstaget att se helt rätt som frånvaron av helt fel, vilket är helt fel. Bara att du behöver fråga dig ifall det är rätt ger en indikation var ungefär på skalan du stoppat in honom.
    Sant...
  • Anonym (hjärtat)
    takida skrev 2012-01-15 18:25:02 följande:
    Nu är jag hemma från en helt perfekt dejt! Och håll i hatten nu miss takida har fjärilar i magen och han är bara så himla goSkrattande
    Nice!
    Det är ju så jag vill känna också...
  • Anonym (hjärtat)
    Isnogood skrev 2012-01-15 18:44:48 följande:
    "Hm" kanske är det bara helt enkelt så att det inte riktigt är den du söker..?

Inte för att vara den som är den, men jag tror att du borde ha känt dig mer positiv till detta om du känt starkare...   
    Jo, det tror ju jag också. Det är bra att få ventilera det hela. han sa när vi träffades att han hade känt sig "pirrig" innan vi skulle ses, men det gjorde ju inte jag. Och gör inte alls vid tanken på honom, så nej, tyvärr. Jaja, jag har inte lovat någonting eller gjort/sagt något som jag kan ångra, så det är bara att ta tjuren vid hornen och säga som det är. Bättre nu än senare. 

Återigen är jag där att jag vill lägga ner det här med nätdejting och istället vänta på att jag faktiskt träffar någon IRL. Jag tränar kampsport bland en massa grabbar och det är terminsstart nu vilket innebär att det kanske dyker upp några nya kandidater!  
  • Anonym (hjärtat)
    ulfsas skrev 2012-01-27 20:17:41 följande:
    Tror jag skall bjuda hem en sisådar 5 tjejer från tråden samtidigt på äppelpaj och vaniljsås/glass för de som föredrar det.
    Sedan kan man se på film o ha det mysigt.

Sedan blir det starksprit till efterrätt.....Skål
    Jag kommer!
  • Anonym (hjärtat)

Åhh, jag slipper vara singel mer! Kolla vad jag fick på HP nyss: 

"Min första insinkt säger mig...Ja!!!!!
    Du är ju Godis vännen!!
    You are LOVE!!!!
    Så Vacker!
    Kyss vännen! Fin du är..Gift dig med mig..blink!!!
    Vem är du egentligen...var finns du?"

• Anonym (hjärtat)

Jag har avreggat mig på alla dejtingsidor nu... Pallar inte. Jag tror att det är bättre för mig att vänta ett tag, eller hoppas på att jag träffar någon IRL. Innan har jag känt mig så otålig, velat skynda på det hela på något vis, men så känner jag inte nu. Jag får väl vara singel så länge jag är singel, helt enkelt!

Jag kommer säkert att bli frustrerad igen och kanske registrera mig igen, men just nu känns det helt klart bäst så här. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!