• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Alltså, mitt ex, som jag varit gift med... hon skrev till mig på Lunarstorm och jag har för mig att jag svarade att jag var på väg ut och undrade om hon skulle med. Hon svarade ja och vi träffades tillsammans med mina polare inne i stan och sen blev det som det blev. Då hade jag i alla fall inte intentionen att det skulle bli något, jag kan väl inte säga att jag faktiskt letade.. sen vet jag inte om jag har träffat någon när jag väl har LETAT... som du säger. Någon hittade jag på en fest. Jag tyckte att hon var söt så jag hånglade upp henne direkt. Det varade i några månader. En annan träffade jag via en kompis (som var tillsammans med henne först... men det är en annan historia). Sen har jag ju faktiskt träffat en här på FL också..... men det var inte meningen!

hahah vad bra det låter...

• Nicke
    Smecker skrev 2011-11-13 21:08:31 följande:
    "Det går lite för fort" verkar mer regel än undantag. Verkar som om tjejer över en viss ålder inte kan dejta lite lugnare, utan det skall vara villa volvo vovve på 2 veckor blankt. Med någon som man chattat lite på MSN med, träffats ett par gånger och haft sex. Och är man inte beredd att gå "all in" efter 2 veckor så är man inte rätt person. Men hallå.. seriöst!
    Den meningen är så stor. Vad är det som går för fort? Det är så olika för alla.
    Jag körde väl med att det går för fort när jag kände mig väldigt osäker.. och idag vet jag att det inte var rätt.
  • Nicke
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-13 21:10:32 följande:
    Du/ni behöver så klart inte ändra er. Jag menar bara att för mig är min åsikt ganska stark och känns viktig även om vissa anledningar kan upplevas löjliga.

1. Jag vill vara den som ger min man hans första barn. Jag vill att han upplever allt för första gången precis som jag.
    2. Jag vill inte få min graviditet medvetet eller omedvetet jämförd med hans ex's
    3. Det kommer alltid finns nåt annat i hans liv som är viktigare än jag.
    4. Jag kommer alltid behöva stå ut med regelbunden kontakt med hans ex
    5. Jag har här på familjeliv läst om alla problem som uppstå. Jag vill inte medvetet ge mig in i det.
    6. Jag vill ha några år där det bara är han och jag.

Hmmm, jag skulle säkert kunna fortsätta
    Femman där.. dåååålig källa.
  • Nicke
    Mikesh skrev 2011-11-13 21:13:59 följande:
    Synd på allas anonymitet
    Tja, min inbox står öppen för alla anonyma som kan tänkas vilja diskutera något mer ... ingående. ;)
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 21:15:14 följande:
    Jag förstår precis hur du tänker och jag tänkte exakt likadant för bara något år sedan, men jag vet inte varför men numera så är det helt enkelt absolut oviktigt om killen har barn och fjorton geckoödlor. Jag vet inte varför men det känns deep down att det helt enkelt är så jag känner numera

nu lät jag som en gammal nucka men jag är faktiskt bara 27 Oskyldig  
    Visst är det härligt att fortfarande vara i tjugoårsåldern? ;)
  • Nicke

Vad kul! Jag fick precis åka hem till exet och väcka henne. Att ställa larmet i mobilen och sen stänga av den brukar inte funka. Väldigt onödigt när man ska jobba natt också. Jag tog barnen en dag tidigare för att hon ville jobba natt.. det gick ju jättebra ;) Barnen märkte nog inget...hahahah (jo, jag tog självklart med allihop).

• Nicke
    Klöset skrev 2011-11-13 22:37:20 följande:
    Allihop? Har du många barn?
    Vet inte om det är många men jag har 3.
  • Nicke
    Niklas2k skrev 2011-11-13 22:38:23 följande:
    Vet inte om det är många men jag har 3.
    Men när alla är hemma och röjer så låter det som 10. Minst. Flört
  • Nicke
    Klöset skrev 2011-11-13 22:39:45 följande:
    4 hade varit många.
    Då kan jag svara, nej, jag har inte så många.
    Vad skönt! Då kanske kvinnorna förstår att det finns plats för fler.
    De flesta jag har dejtat har haft ungefär 0. Tjejerna brukar då tycka att 3 är rätt många. ;)
  • Nicke
    Klöset skrev 2011-11-13 22:42:27 följande:
    Vill du ha fler?
    Kanske inte just precis NU...  men man vet ju aldrig vad som händer. Jag är öppen för fler så att säga.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!