• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Pirrförmågan tappar man nog aldrig. ;)

• Nicke
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 16:25:11 följande:
    Hehe.. jag börjar faktiskt att tro att man kan det :)
    Men det känns skönt att höra att du inte tror att det är så iallafall :) Får hoppas att den kommer tillbaka!
    Den lär finnas där när du har hittat rätt.
  • Nicke
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 16:30:40 följande:
    Jaha ja.. ja, då har vi ju bara kvar det lilla problemet då, vad skönt att det bara är det som saknas, det ska väl kunna ordnas lätt eller? Flört Hoppet flödar Glad
    haha lätt vet jag inte..  det kan ju ta sin lilla tid.
  • Nicke

Biljard är kul. En del ställen har ju utskänkningstillstånd också så man kan ta sig en öl eller två. Spelet kanske inte går mot det bättre men ändå. ;)

• Nicke

Jag har barnen jämna veckor. ;)

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-14 20:57:47 följande:
    SNälla lägg det nästa helg, alltså inte nu till helgen utan nästa för då är jag i exil i stockholm kommer bopå centraklen eller radisson SAS eller vad det heter Glad
    Ey! Så du ska bli helt bissi lejdi den helgen tänkte du? Flört
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-14 21:36:36 följande:
    Oskyldig haha såklart! Jag tänker inte dö hotelldöden igen! Never!!!!
    Synd då! ;) Menar inte att du ska dö någon hotelldöd men ändå. ;)
  • Nicke
    etanol skrev 2011-11-15 09:14:20 följande:
    Vill bara meddela att jag inte alls har problem att hitta dejter, problemet är att när jag väl blir intresserad av ngn så råkar den bo i fel ände av landet...

Murphy kan väl ändå ta och slänga sig i väggen nu va...*svär högt*
    Jag brukar ha samma problem. Det blir ett större problem när jag inte är så värst flyttbar.
  • Nicke

Ajaj, inte bra att rata killar med barn. Då går man ju bl.a. miste om mig. Det är illa.

• Nicke
    Anonym (ny) skrev 2011-11-15 15:16:07 följande:
    fast killar med barn hade ju tydligen inte svårt att hitta dejter så oroa dig inte
    Eh, inte vad jag har märkt i alla fall..
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 15:32:21 följande:
    brudarna som ratar dig är bara puckade. Eller så kanske det är antalet barn.. det där med tre.. kanske är magiska talet. För jag har tre med.. och blir ju mkt ratad direkt pga av det. (fast inte av alla, det ska jag inte säga)
    mmm kanske. För mig så spelar det absolut ingen roll hur många barn hon har. 0 eller 5 spelar ingen roll.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!