Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-23 21:03:43 följande:
    Sen är det kul om man kan överraska sig själv Skrattande
    Wow, har du lyckats? Jag försöker kittla mig själv ibland, men fan jag fattar alltid att det är nåt bus på gång så det funkar inte... Drömmer
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-02-23 21:33:27 följande:
    Jag kan lova mig saker ibland som jag inte lyckas hålla. Eller överraska mig genom att göra något oväntat Glad

Har du ändrat din bild lite, beskurit den en aning?
    Det är samma bild men beskuren lite. En vän har pimpat bilden med Photoshop, jag har 4 olika varianter på den...
  • FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-23 22:22:41 följande:
    Måste ju uppdatera er lite: Mejlar äntligen med någon! Trevliga mejl hittills, vi får se vad som händer...
  • FjärilVingad73
    Racer x skrev 2012-02-23 22:37:14 följande:
    Får revidera det svaret lite. Fick mail damnit
  • FjärilVingad73

God morgon, tråden! Solig

Iväg på lite jobb, hoppas det är fredagslugnt för jag är ff seg... Sov inte så bra fast jag var så klubbad av narkosen. Vaknade mitt i natten av huvudvärken från hell... Narkoshelvete!!! Skrikandes

I eftermiddag träffa bästa vännen för nagelfix och tjatter och i kväll bowling och middag med flera kollegor. SEN får man se vad som händer... Ungdomarna ska ut, vet inte vad jag hittar på... Drömmer

• FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-02-24 11:18:36 följande:
    Hur är det med alla? Fredagskänslan infunnit sig ännu?   
    Fredagskänslan kommer krypande. Speciellt som jag tänker smita från jobbet om en stund och gå och shoppa!!
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-02-24 20:55:05 följande:
    För att inte nämna ett tidigare sms till exet:

"Hoppas du får kuk ikväll"
    Ouch!
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-02-25 10:21:26 följande:
    Nu åker jag på lunchdejt
    Ha det så trevligt!
  • FjärilVingad73

Usch, måste ta tag i hemmet som jag struntat i hela veckan...  Barnen kommer hem i morgon och det vore ju trevligt om det ser lite städat ut då.

Senare idag åker jag till en vän och ska äta gott och dricka gott och prata strunt framför Mellon på TV.

• FjärilVingad73

Jag kan vara farlig om det krävs av mig... Oskyldig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!