• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • racer x3000
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-21 22:03:13 följande:
    ähh, va fan jag e en fattig student, drar bara på mig guldbyxorna o honkar på:) 
    Billigt att bo på vandrarhem, hotell går inte att lösa.
  • Nicke

Btw, jag har inte skrivit något om att tjejen ska vara snygg och jag har aldrig skrivit det till någon.

• Anonym (jobbigt)
    Niklas2k skrev 2011-11-21 22:16:35 följande:
    Btw, jag har inte skrivit något om att tjejen ska vara snygg och jag har aldrig skrivit det till någon.
    de tycker la du e toksnygg o förutsätter att du vill ha en minst lika snygg tjej, lr nåt..
    usel raggningsreplik dock..
  • Nicke
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-21 22:22:26 följande:
    de tycker la du e toksnygg o förutsätter att du vill ha en minst lika snygg tjej, lr nåt..
    usel raggningsreplik dock..
    Ja, jag fattar inte riktigt. Undrar om de känner sig dissade nu. Vad hemsk jag måste vara. ;)
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-11-21 22:02:06 följande:
    ok...så jag låg på - det sket sig för jag var för på

jag var i mitten och normal - det sket sig för att jag hamnade nr 2-38-22 på "listan"

jag kör den coola halvt ointresserade stilen - det händer fanimig INGET!
    när man hittar rätt blir d rätt! 
    tror jag:)
  • Anonym (Hopplös:))
    Niklas2k skrev 2011-11-21 22:14:47 följande:
    Hon: "men du e ju inte intresserad så hejdå"
    Jag: "Har du ingen lycka på dessa sidor?"
    Hon: "vill man ha en fotomodell så....du nöjer dig inte me mig"
    Jag: "Det var ju just det som jag INTE var så sugen på?"
    Hon: "så är det när man har så höga krav som du har, du vill h en skitsnygg tjej:S"

Orkade inte svara mer.
    Hahahaha! Shit, vilken tomte!
  • Anonym (jobbigt)
    Niklas2k skrev 2011-11-21 22:23:24 följande:
    Ja, jag fattar inte riktigt. Undrar om de känner sig dissade nu. Vad hemsk jag måste vara. ;)
    de stolpar ju ut sig själva rätt bra!
  • Nicke
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-21 22:25:33 följande:
    de stolpar ju ut sig själva rätt bra!
    Fast jag misstänker att det är jag som är boven.. det verkar ju liksom gå fel när såna tjejer tänker.. men det är ok.
  • Glädje58

Fick underkänt av min nya presentation. Ändrade den och sågade hela dejtingskiten. Skrev att jag även var tacksam om du inte hör av dig, jag har ändå inte tid. Vad händer? Texten blir godkänd och inom en kvart får jag mejl från en kvinna Foten i munnen

• Nicke
    Glädje58 skrev 2011-11-21 22:37:21 följande:
    Fick underkänt av min nya presentation. Ändrade den och sågade hela dejtingskiten. Skrev att jag även var tacksam om du inte hör av dig, jag har ändå inte tid. Vad händer? Texten blir godkänd och inom en kvart får jag mejl från en kvinna Foten i munnen
    På Mötesplatsen har jag fått massor med "din profiltext blev inte godkänd" trots att jag har följt reglerna. Jag har alltid svarar på mailen och frågat vad de menar att jag inte får skriva och då har jag fått "Kan inte se något. Skicka in samma text igen" och när det är gjort så blir den plötsligt godkänd.

Anledningen till att man får svar rätt snabbt när man har redigerat sin profil är ju också för att man hamnar på typ förstasidan "xxxx har redigerat sin profil".. osv.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!