Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-20 21:19:13 följande:

Vad är det som är fel?Rynkar på näsan

Ingenting hoppas jag, annat än att jag inte mår nå vidare just nu. Gillar dock inte riktigt kombinationen trött, lätt illamående och ömma bröst. I vilket fall mår jag sådär, borde kanske lägga mig i soffan och kika på film? Men orkar inte... :P
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-20 21:19:54 följande:
    Ska jag komma och pyssla på dig stumpanFlört.Jag vill  ha ngn att pyssla på  Rynkar på näsanKan du inte ta på dig lösskägg eller nåtObestämd
    Ja, tack! Flört Har inte blivit ompysslad sen jag var liten tror jag... Har nog inget lösskägg men möjligtvis en pirathatt? Skrattande
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-20 21:27:06 följande:

Gravid??? Låter inget vidare iallafall.

Nja, känns rätt osannolikt. Det är nog bara min kropp som spelar mig ett spratt. Men mår inge vidare iaf. :P
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-20 21:29:41 följande:
    Hi hi kapten gråskägg  Glad
    Det har jag aldrig blivit kallad förut! Skrattande
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-20 21:36:48 följande:
    Här gjorde jag en annan  knäpp grej..vi hade lite tävlingar och sånt på en utflyktsdag på hojjarna...klättra högst upp i en elstolpe,,upp gick bra men ner tappade jag skorna eller gripklon på ena foten och kraften i bena börja ta slut så här på bilden är jag ...hm smått rädd..

Are U crazy? Förvånad
  • Cocacola
    nu123 skrev 2012-05-20 21:37:00 följande:
    Gravid? *pysslar pysslar*

Inte vad jag vet. :P Men trevligt att bli ompysslad..
  • Cocacola

Det blev en kopp varm choklad och lite läsning, äntligen läst ut en bok jag lånat.  Nu ska jag sova, förhoppningsvis utan skumma drömmar (som jag haft på sistonde) och så vakna pigg och energisk imorgon, typ...

God natt! 

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-20 23:56:16 följande:
    God natt med dig cola Solig

I morgon ska jag försöka ta mig till vårdcentralen. Jag har ett litet sår på nästippen. Det dröjer inte länge efter att det har läkt sig att det blir ett sår igen. Har haft det minst ett halvår. Rynkar på näsan
    Skumt! Hoppas du får bra hjälp på vårdcentralen, och tala om hur det gått sen.

Nu soooova! xD 
  • Cocacola

Legacy - kanske dax att meddela att du inte vill träffas efter de två dagarna heller. Han drar ju bara ner dig.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!