• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 18:37:54 följande:
    Problemet är att det finns så många av mig. Jag går i allt från haglösfkängor (med tillhörande friluftsbyxa och övrig outfit) till små högklackade sandaletter och en nätt liten klänning och jag trivs i allt därmellan. Jag känner mig lite för uppklädd i hellång aftonklänning och är inte riktigt bekväm i joggingbyxor (om jag inte är på gymet).
    så frågan är om en lite 50-talsaktig sommarklänning är för uppklätt och jag borde ta nåt mer vardaglig kjol och top?

@Baloou, eller hur?

50-talsklänning funkar om du tar det lugnt med läppstift och väljer rätt accesoarer
    Come on katten - det svänger ju...
  • Sofia1970

Bara nåt helt enkelt till tänkte jag.

• Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 18:43:10 följande:
    Bara nåt helt enkelt till tänkte jag.

Beskriv vad...........nyfiken
  • Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-08-01 18:52:39 följande:
    Beskriv vad...........nyfiken
    ett par lätt klackade sandaler, ett enkelt silverhalsband, håret uppsatt i klämma, lätt make med läppglans som inte ger mer än aningens färg.
    Vad tror du?
  • Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 19:00:45 följande:
    ett par lätt klackade sandaler, ett enkelt silverhalsband, håret uppsatt i klämma, lätt make med läppglans som inte ger mer än aningens färg.
    Vad tror du?

Slingbacks eller vad för sandaler? väska?
  • Sofia1970

antingen slingbacks eller ett par med massa remmar över foten och liksom helt läder i bakkant. ska fundera, båda är i en ljus färg som passar till klänningen. diskret nagellack liten svart axelremshandväska eller kavaj/jeansjacka och ingen väska.

• Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 19:09:34 följande:
    antingen slingbacks eller ett par med massa remmar över foten och liksom helt läder i bakkant. ska fundera, båda är i en ljus färg som passar till klänningen. diskret nagellack liten svart axelremshandväska eller kavaj/jeansjacka och ingen väska.

Kör slingbacks och jeansjacka så funkar det med läppglans....
  • Sofia1970

Tack! klädångesten är borta.

• Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 19:17:24 följande:

Tack! klädångesten är borta.

Väl bekomme Flört
  • FlogstaHP

Nu har jag blivit tvungen att registrera mig här på FL bara för att kunna vara med i den här tråden. Efter att ha varit allmänt bitter och fullt övertygad om att det inte finns några singlar i HELA världen, så bestämde jag mig för att prova nätdejting iaf. Men jag känner att jag gärna vill ha lite feedback på min presentation... så här kommer den:

"Jag tänkte knåpa ihop en riktigt rolig presentation, men eftersom jag är en så torr och tråkig person så får det bli en medioker istället.

Jag är precis om majoriteten här en glad och snäll kille, med tillägget att jag faktiskt tycker jag är både gladare och snällare än de flesta. Ibland är jag galet pratglad, ofta kombinerat med yviga gester och ljudeffekter, men jag kan även vara väldigt blyg och tillbakadragen. Jag älskar även att ordbajsa om hur förträfflig jag är (för det är jag... nog... förträfflig alltså, för ordbajsa är ganska kul).

Om du lyckats läsa igenom mitt dravel ända hit så undrar du kanske vad jag letar efter?Jag letar efter någon som gör mig glad och varm, någon som jag kan sakna när jag är själv och någon som kan lyfta mig till molnen (ganska cheesy det sista men det är ju det jag vill! =))." 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!