Anonym (Mia) skrev 2011-08-13 01:47:28 följande:
"En ny studie som publicerats i tidskriften "Evolutionary Psychology" att 59 procent av de tillfrågade männen och 66 procent av kvinnorna hade varit attraherad av någon – fram tills dess att de kysstes."
Blir bra med vilket hångel som helst. När vi väl har hånglat så vet vi om vi vill fortsätta umgås här i tråden överhuvudtaget sen.
Vilken tur att ni bor i olika delar av landet då. Jag menar, tur för oss här i tråden

För vilka är det som ska skriva här om ni kommer fram till att ni inte vill umgås. Nej, jag rösta på att Hopplös ska tacka ja till dejten (DET ÄR SJÄLVKLART OCH SKA INTE ENS DISKUTERAS)

och Baloou ska gömma sig i buskarna och Mia ska ha koll på alla tre via nån moderna media.
Mia, hade du inte nån tlfnkontakt med nån från Malmö förr? Rann det ut i sanden?
Har MrT hört av sig nåt mer?
Ha en underbar helg!
Själv har jag en date på måndag plus 2 till på G men det är först om en vecka när jag är barnfri.
Igår kväll så hade jag en tjejkompis på besök och så satt vi o larvade oss och skrev ett rampljusinlägg på ekontakt, nåt i stil med att jag söker en lunchdate till på måndag och att han väljer men jag bestämmer. Inte ens då fick jag nån bra napp. Vet inte om jag ska skylla på att det var fredag kväll men det verkar vara HELT dött på det stället.
Upptäckte dessutom att en kille jag datade i maj-juni som senare visade sig bo ihop med sin f.d. sambo (!!!) är kvar på e-kontakt och har nu reggat sig på HP. Fy f-n!!!!!!!!!!!!