Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 18:15:00 följande:
    Jepp det ska jag göra Men det känns skittråkigt och frustrerande. Sen blir jag orolig, tänk om han typ gått och dött!!!

Han han fb?
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 18:20:30 följande:
    ...Ja men jag har inte lagt till honom...

Men kan du se hans status? Att han lever?  Flört
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 18:39:04 följande:
    ... Hmm borde jag vänta typ 3dygn med att höra av mig tillbaka nu eller?

Nej, det är nu du ska vänta fem veckor med nästa mejl. Detta för att han inte ska tro att du inte har något eget liv. Förresten, vänta du till påsk...  Flört
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 18:54:02 följande:
    Glädje58: Smart!!!;))

Well, då vet jag att om en kille inte hör av sig på 5dygn så får jag psykbryt Hahaha! Ny lärdom!

Tack alla söta här i tråden för ert stöd idag

Du är inte ensam om att tro både det ena och det andra när man inte får kontakt inom en rimlig tid. Tänk vilken tid och energi man slösar helt i onödan när man står där med ovissheten.
  • Glädje58
    floya skrev 2011-12-20 02:06:54 följande:
    Två h chattande med den märkliga killen även ikväll och vi har en träff på torsdag inplanerad. Jag fattar nada.

Efter dejt 1: han är jätteintresserad och ger mig fina komplimanger, kommer med hintar etc.
    Efter dejt 2: han är inte alls intresserad och skriver det rakt ut
    2 dagar efter dejt 2: han skriver huxflux "Allt väl?"
    3 dagar efter dejt 2: han svarar inte på ett meddelande på 36 h..
    5 dagar efter dejt 2: han säger att jag är vacker.
    6 dagar efter dejt 2: chattar en helt del (och allt känns precis som mellan dejt 1 och 2, m.a.o. bra) och en tredje dejt blir planerad

Ska jag följa råden från er killar i denna tråd så borde jag alltså lägga in en stöt och sikta på salivutbyte, men det känns sådär eftersom jag blev tämligen dissad efter dejt 2. Obestämd Och ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag vill längre. Mitt intresse har onekligen svalnat (vad håller han på med?), men eftersom jag fortfarande är nyfiken på karln så ska det bli intressant att träffa honom och se vad sjutton som kommer hända...
    Har du frågat honom vad han menar med sitt beteende? Varför han ändrar ståndpunkt?
  • Glädje58
    ulfsas skrev 2011-12-20 16:34:52 följande:
    Du är söt som julegröt eller du är fin som en pralin....jag vill se dig näck mer än jag vill käka knäck osv osv.....kanske det blir ligga dåTungan ute

Du vill se mig näck, är du helt väck?

Jag är ingen pralin, ditt svin
  • Glädje58
    ulfsas skrev 2011-12-20 17:02:39 följande:
    Vaknat på fel sida idag? 

Det var inte jag som skrev det, det var hon
  • Glädje58
    Anonym (ready) skrev 2011-12-20 18:28:30 följande:
    Någon som ska till Liseberg när de öppan 28-29/4.. det är  Black jack, Elisas bland anant som kommer spela...
    Varför inte ta med er dejt dit?

Black Jack... om man är över 21 så har man redan förlorat...
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-20 18:48:22 följande:
    ifall någon antecknar så ska ni veta att jag är grym på biljardFlört

Jag siktar, jag siktar, jag siktar... (Rolf Mjunstedt)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!