Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-13 20:29:32 följande:
    Aha ok tråkigt.Rynkar på näsan Men skönt att du fick reda på det nu och inte nästa helg iallfall.
    Jaa, verkligen!

Lesson learned: prata med dem i telefon först innan jag bokar dejt.... Drömmer
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-13 20:58:24 följande:
    Nätdejting is da shit baby Tungan ute
    Yeah... Obestämd
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-13 21:18:13 följande:
    Han blev även arg för en massa annat... han visste inte om han klarade av att kunna fortsätta eftersom ett av mina ex har haft sörre kuk än honom... varför han nu VILLE veta det.....    suck.

Sen sa han ju då efter det "jaha det är därför du är så slapp därnere du är helt enkelt förbrukad och uttöjd" 
    Nää, fan, nu blir jag bara ledsen! Alla alarmklockor ringer hos mig igen! Rynkar på näsan
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-13 21:25:52 följande:
    ja han sa det
    Typiskt den sortens killar. Det där puckot jag dejtade i vintras hade som elak vana att fälla nedvärderande kommentarer om mig. T.ex. skulle jag vara jäääääääääääävligt glad att han hade fortsatt dejta mig trots att jag var ett x-jv, alla andra killar skulle minsann springa åt andra hållet så fort de hörde. Han tog mig liksom trots det... var storsint nog att se förbi mitt mörka förflutna... Skrikandes
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-13 21:32:14 följande:
    han har stängt av telefonen en vecka nu. SÅ... ja. Jag kan inget göra annat än att ...vänta
    Så HAN hör av sig när HAN vill?! Medans du går på nålar, vännen. Att bryta ner, kallas sånt... Rynkar på näsan
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-13 21:46:09 följande:
    Däremot kan du köpa en färsk kyckling och lägga in i buren när du återkommer till J. papegojan har du i tryggt förvar någon annanstans {#emotions_dlg.djavulsk}
    Glädje58 skrev 2012-05-13 21:47:12 följande:
    Eller lite benrester från senaste grillade kycklingen du åt senast Demon   Katterna har hälsat på pippin...
  • FjärilVingad73

Legacy: jag hoppas det löser sig!

Jag vill bara säga att jag tycker att du är värd nån som får dig att må BRA, inte såhär som du mår just nu.

Hjärta

• FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-14 08:44:11 följande:
    Oavsett om man tror att vi blev skapade eller utvecklade av en apa eller ngt annat .så gillar jag den här ...

Mm, den var fin! {#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73

Har fixat födelsedagspresenter till mina barn, i år ska de få fira för allra första gången! Hjärta

• FjärilVingad73
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 09:06:23 följande:
    Vem fyller?
    Båda. De är födda 4 juni o 8 juni. Så de får fira tillsammans.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!