Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-14 11:18:21 följande:
    Men visst är det så? Och undrar om han förstår hur djupt det sätter sig? Berättade en del av detta för kollegorna nyss, så man inte stänger in sig och är helt tyst de lät inte helt nöjda med hans agerande. (utelämnade slapp-delen)

Är långt ifrån nöjd jag heller... Men det är DITT liv. Jag gillar dig, tjejen, jag vill bara att du ska få må bra, träffa en BRA kille.För jag tycker ärligt talat inte att J låter som en sådan... Rynkar på näsan
  • FjärilVingad73

Var på typ "dejt" idag... Men ändå inte. En kille som också är JV-avhoppare... Inte för att vi är intresserade av varann, men vi åt middag och tog en öl ihop. Var ju trevligt det också.

• FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-14 20:45:52 följande:
    Trevligt. GladSatt ni och pratade massa om jehovas tiden då eller?
    Typ. Brukar bli så. Jämföra upplevelser, berätta om hur det gick till när man tog beslutet att dra osv.

Men annat också, barnen osv.
  • FjärilVingad73

Jag vill inte åka hem efter jobbet... Solen skiner och det är varmt! Solig

Hade velat ha nån att åka in till stan med, ta en öl och bara mysa... Kyss

• FjärilVingad73
    takida skrev 2012-05-15 18:03:02 följande:
    Var ute en sväng med sonen när han körde sin trixspark. Han visade mig ett trix som jag skulle göra. Sen tog han av sin hjälm och gav den till mig, det är nog bäst att du har hjälm mamma. Haha, han känner sin mamma han{#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-15 19:01:03 följande:
    jag är 35..it suits me Cool
    Man är så gammal som man gör sig! Solig
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 20:06:35 följande:
    Kanske ska vara lite wild & crazy och maila en 28 åring som ser intressant ut på HPGlad
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-15 20:12:52 följande:
    Det är gjort! Jäklars vad jag blivit modig på sista tidenGlad
    Way to go, girl!! Glad
  • FjärilVingad73

Jag vågade ringa en kille från HP ikväll. Vi har mejlat fram o tillbaka lite grann. Han lät mysig, han är från Gotland ursprungligen. Men svårt att säga om det kan bli nåt. Vi ska iaf träffas på lördag, promenad eller nåt och pejla läget. Känns det ok så kanske vi äter middag ihop.

Frågan är om jag vill ha en så genomgående MYSIG kille. Eller vill jag hellre ha nån som är lite mer "bad boy"? Obestämd

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!