Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Är för övrigt den enda singeln på festen.

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-26 21:47:27 följande:
    Tankad, packad och klar?

Kan du utvecka det där? :P
  • Cocacola

Haha, varit hemma en halvtimme och har fortfarande intre fått fram nån tröja xD Får nog fixa det och ta mig tillbaka till festen, som faktikt varit kul hittils.

• Cocacola
    Racer x skrev 2012-05-26 22:11:57 följande:
    Supa dig under bordet?
    ha, det kan de ju försöka med! Blev iofs rätt full jävligt fort men har stabiliserat det sen, till stor förvåning tror jag. Men dit igen så får vi väl se hur det går! Skrattande
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-05-27 09:34:20 följande:
    Godmorgon!
    Glöm inte era mammor idag! {#emotions_dlg.flower} 
    Aj fan! Just ja, tack för påminnelsen. Undrar just hur jag ska ta mig dit?

och för all del, god morgon! 
  • Cocacola

God morgon alltihop! Solig 

Blev igår påminnd om den lilla detaljen att festande med de lyckade brukar vara kul. Riktigt kul.  Så även i går/natt. Jag har till och med dansat, en hel del till och med. Det gör jag aldrig annars, bland folk alltså. :P Återstår att se om fegisen här vågar göra om det. Skrattande

Har premiärhånglat med en tjej också. Samt fått höra både det ena och det andra. Det var inte tråkigt att vara festens enda singel. Oskyldig 

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-05-27 10:36:56 följande:
    Haha.. härligt att höra! Men Colan har du alltså hånglat med en upptagen tjej om du nu var den ända singeln på festen?
    Du är så värd att ha det kul!
    Det stämmer bra det! Skrattande Hennes sambo tyckte att vi skulle avvika från festen och gå hem till mig istället... Skrattande Herrejisses... xD
  • Cocacola
    nu123 skrev 2012-05-27 11:13:16 följande:
    Cocacola: vad vare för fest? :)
    Privatfester med mycket dans är skönt. Bara det inte blir Spotify krig. ;)

En kompis som fyllde 30. Blev inget spotifykrig, men en salig blandning. Tur jag är allätare i musikväg, och glad att jag iaf kände igen en del. Haha... och dans bör nog vara på privatfester, för jag hade nog inte pallat allt det där dansandet med skor på. Drömmer Kloka kvinnor dansar barfota! Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!