Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-05-27 10:08:11 följande:
    De nada!
    Ett litet samtal på telefon är säkert lika uppskattat om du inte kan ta dig dit?!  

Löst problemet! Åker med exet till både mamma och hans mamma. Det blir bra, om några timmar.

Först ska vi nog och bada. Jag tänker f-n ha bikini. Förvånad På en strand. Det trodde jag att jag aldrig mer ens skulle överväga men tydligen så. Frågan är vart 17 jag har en sån? och om jag har nån jag kan ha? och om jag kommer att svära över det här beslutet när jag kommer fram.   
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-05-27 11:19:27 följande:
    Internetrolig kan jag också vara.
    Var bor alla?

Under tiden som ni svarar på det tar jag en runda i skogen...

I skogen! xD Eller ja, inte alla men jag iaf! Flört
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-05-27 11:43:27 följande:
    Hehe.. låter som om ni hade det trevligt!

Jag har iaf helt klart haft kul, haha... xD
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-05-27 11:54:15 följande:
    Klart du ska ha bikini.. och du är säkert toksnygg i den också! Men bada? Allvarligt, räcker det inte att sola, låter som vattnet är KALLT!?

Haha... Jag är inte toksnygg i bikini.  Dels har jag ett helt gäng överflödiga kilon och dels har jag fått en väldigt randig mage. Men va fan. Formen är på väg åt rätt håll igen och ränderna lär jag lära mig att leva med. Men nog vill jag bada också, med mina barn ju! xD Dessutom är det långgrunt så temperaturen där borde vara helt ok. Hoppas jag.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-27 11:48:57 följande:

Och problemet var..?

Cocacola skrev 2012-05-27 11:53:42 följande:

Att jag inte städat Flört

Övervägde inte ens det alternativet. Tror inte hon hade varit så pigg på det heller, och jag är glad att det inte var min kille... Men, men... De verkade ju nöjda och hade nog kul när de kom hem. xD Får för övrigt innerligt hoppas att hon fortfarande tycker det känns bra eftersom jag tydligen ska jobba med henne hela sommaren. :P
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-28 04:52:49 följande:

Jag har insett, eller insett och insett, jag känner att jag inte tänker jaga kärleken sådär hysteriskt. Kanske skapa tillfällen och gripa tillfällen när de kommer. Det är lätt att missa målet om man anstränger sig för mycket.

Den här insikten har skapat ett inre lugn hos mig nu och jag känner mig mycket mer harmonisk. Att jag nu även mår bättre fysiskt och har kunnat börja träna igen gör ju givetvis mycket till också.

En annan grej jag insåg igår, det var att lika länge som jag inte har varit med någon kvinna, lika länge sedan är det sedan jag tvättade min bil (3,5 år). Jag tror att jag ska tvätta den någon dag nu snart...

Det låter klokt, tåln att reflektera.

Men tvätta bilen du, efter 3,5år är det nog dax... För något annat också.   
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-28 08:06:17 följande:
    Hade en jättetrevlig och framför allt rolig dejt igår. Fy fabian vad sjuk humor han hade, länge sen jag skrattade så mycket med en kille.

Det där lät riktigt nice. Undrade just hur det gått, kul med spontanfikadejt sådär. Bestämt när ni ska ses igen? För det utgår jag ifrån att ni ska, eller?
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-28 11:21:02 följande:
    Katten tog en fågel och släpa in den ,jag tänkte rädda den men såg att ena ögat var halvvägs ute och nacken var nog skadad för han hade huvet vridet..men den levde .så jag ringde efter en MAN som fick slå ihjäl den..Flört

Hade de inte funnits ngn(man,som jag visste var ledig i dag) hade jag ju gjort det själv,bara för att göra lidandet kort för den,men nu slapp jag.....
    Sånt där är inte kul.

Har tack och lov slupit sånt på länge men påminns ändå om den biten att singellivet betyder att man per automatik får fixa allt sånt själv.

Dessutom har jag av någon anledning hakat upp mig lite på att jag fick whiskewy med killarna när alla andra tjejer fick baileys i lördags. Skitskum grej att klura på, haha :P Får jobba på mina kvinnliga sidor kanske? xD
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!