målar havet blått skrev 2012-05-28 15:57:43 följande:
Men Grattis Cocacolan..
Fjäril

Det hoppas jag oxå,känner mig öppen för ideer

Vill resa och se ngt nytt....
Lemonina KRAM..
Tack!
lemonina skrev 2012-05-28 16:28:42 följande:
Är man bara lite utåtriktad så löser det sig med bekanskaper:) Ja hur många år är utbildningen på? Fast det brukar kännas som att det går snabbt ändå för man har så otroligt mycket att göra. Speciellt du som har barn också.
Hoppas det löser sig med boendet också men det brukar det göra.
Jo det är så att mitt X som jag var tillsammans med i en massa år inte min förra kille utan han innan, ska flytta, lämna landet och det känns inte bra. Han betyder så otroligt mycket för mig och jag känner mig lite hemsk för det var jag som tog honom till Sverige och han har inte lyckats komma in i det sociala här. Han har haft ett jätte bra jobb och försökt plugga svenska vid sidan av studierna men inte hunnit för han jobbat så mycket. Stackarn har varit så deppad här så nu ger han upp. Känns bara lite jobbigt för jag kommer nog aldrig se honom igen. Men jag vill att han ska vara lycklig och må bra.
Det här är "bara" ett år. Men sen blir det ytterligare 5,5år om jag kommer in, vilket jag borde göra om jag lyckas få toppomdömen under detta år. Vilket jag ska göra mitt bästa för att få, ska såklart göra högskoleprovet igen också, det skadar inte med ett bättre - om det nu går. :P
Jobbigt! Aldrig kul att inte kunna träffa dem man står nära. Får hoppas att flytten blir bra för honom iaf.
Kram!
nu123 skrev 2012-05-28 16:35:00 följande:
Kul Coca! Grattis! Vart åt bär det? :)
Tack! Borde jag skriva det? Göteborgshållet iaf, långt som attan hemifrån...
Vanilla ice queen skrev 2012-05-28 18:46:12 följande:
Grattis Cocacola

Det är sån härlig kick när man kommer in

Vad ska du plugga?
Tack! Ja, det kändes fint. Man fick lov att motivera varför man skulle få en plats där, dv de baserar inte antagningarna på betyg och sånt. Kändes lite läskigt men det gick ju fint! xD Ska läsa naturbasår på folkhögskola och sen siktar jag på läkarutbildningen. Fixar jag toppomdömen nu så borde jag komma in via folkhögskolekvoten. Känns kul men skitläskigt!
Madida skrev 2012-05-28 18:56:58 följande:
Grattis cocacola!
Tack!
Glädje58 skrev 2012-05-28 19:05:57 följande:
Grattis till en ny fas i ditt liv

Tack! Det blir absolut en ny fas, känns både läskigt och otroligt spännande.