Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-06-02 17:14:49 följande:
    JA men Hallå igen då, nu har han satt in en hårddisk som han inte vet ngt om,den kan krascha den med när som helst.Men det duger tills en ny infinner sig ,här på mitt bord!

Ngn av er data experter kanske kan uttala sig om ett vettigt köp för ca 5000? Det som ska funka bra är att surfa och se nån film då och då.....Inte mycket alltså.Tyst MEN det ska funka snabbt och säkert...Ja de va en rätt bra mening det där Obestämd

Å du Ulfsas,,det var ett önsketänkande bara från min sida....I know there is a ticket to buy...
    Jag vill ut och resa,komma bort och se ngt nytt..Nu kommer ju datorn att kozta lite,de va ju en rackarns oturDemon

Men jag har ett extra kneg som kommer ge mig ett par tusen..Lämpligt får jag lov att säga...
    Köpte en Dell xps L502x i förra veckan. Kostar dock 7500, men jag var totalt velig över vad jag skulle köpa.
  • Racer x
    målar havet blått skrev 2012-06-02 17:30:07 följande:
    Jamen Kära söta RAcer X ,jag vill ju ha ett expert utlåtande, ingen velig ...Solig
    Tungan ute
  • Racer x

Ibland är posten helt snurriga. Mitt midikeyboard hamnade i malmö av alla ställen, inte ens samma postnummer  .

• Racer x
    målar havet blått skrev 2012-06-02 19:09:45 följande:
    Racer x,tack för länktips..jag har en fujitsu nu.
    Den lär funka bra till det du ska göra.
  • Racer x
    takida skrev 2012-06-04 17:15:10 följande:
    Älskar min mac!
    Älskar min Dell Tungan ute
  • Racer x
    målar havet blått skrev 2012-06-04 17:09:34 följande:

Jag behöööver ett underverk Tungan ute
    Följa med till Gotland? Kan släppa av dig i Visby
  • Racer x

Men 1800,- för att uppgradera en MBP  från 4gb till 8gb känns lite dyrt

• Racer x
    målar havet blått skrev 2012-06-04 17:59:30 följande:
    vaddå släppa av? har du tagit dit mig får du ta hem mig HAHA
    Eller så får du åka med upp till ringen. tjafsa med 100 andra motorcyklister.
  • Racer x

Hade en dejt med mcn idag. Blev några mil i lagom fint väder.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!