Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-16 18:36:45 följande:
    Jag skall tigga mig till att zon-makarna på Turf läggere zon i min lägenhet. Och rulla mina fucking tummar till fredag. Någon som är med på ett Band of Brothers-maraton? Eller varva Toy Story 3 på Playstation? :-P
    Hade du bott närmare så hade jag ställt upp! Kyss
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-16 18:42:16 följande:
    Ok men vänta till daten så får du se. Han kanske blev nervös på telefon så han prata en massa skit.
    Jo, det är ju möjligt. Nervös är man ju alltid när man pratar första gången sådär...
  • FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-16 20:30:28 följande:
    Ja vissa gillar inte att prata i telefon heller. Exempelvis jag, så det kan ju också vara en grej.
    Jag HATAR att prata i telefon, har nåt som liknar telefonfobi faktiskt. Rynkar på näsan Att jag överhuvudtaget vågade ringa honom förvånar mig, men jag måste bara försöka våga...
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-05-16 20:35:44 följande:
    Dig kan man lita på {#emotions_dlg.flower}

Ja och några till då Solig
    Alltid! {#emotions_dlg.flower}
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-16 20:56:47 följande:
    Jag kommer inte på vad "seger" heter på engelska Obestämd
    Victory
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-16 21:11:58 följande:
    Jag var tydligen med att betala den, men det visste jag inte om förrän jag upptäckte att det fattades 75.000 på vårt gemensamma konto Rynkar på näsan
    Alltså, får man göra så?! Förvånad
  • FjärilVingad73

Inser plötsligt att min mamma flyttar om några veckor... Sen blir kontakten oss emellan än mindre... Jag vet inte hur hon ska bo, adress eller någonting. Men men... Rynkar på näsan

• FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-16 21:38:42 följande:
    Varför ska hon flytta?
    Hon har inget kvar här nu när jag lämnat församlingen... Hon flyttar till en ort där jag har en halvsyster med familj, ska bo närmare dem istället. Dem kan hon ju faktiskt umgås med...
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-16 21:46:28 följande:
    Pissigt rent ut sagt...{#emotions_dlg.flower}  FAN!
    Jag förstår henne på ett sätt! Bättre att hon är där och kan göra nytta hos syrran och hennes familj, stötta och sådär, och ha dem att umgås med...

Men det är MAMMA... Jag saknar dem alla som FAN! Gråter
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-16 21:48:35 följande:
    Är ju det jag menar......
    Jag försöker att inte tänka på det för mycket. Jag HAR underbara vänner, jag har min bästa vän och hennes familj - de är min nya familj, helt klart.

Men min biologiska familj är ju speciell, de känner mig sen jag föddes... Men det är som bortblåst, på grund av en fucking jävla regel!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!