Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-22 14:33:02 följande:
    Yeah! På väg till stranden, 800 sidors bok i ryggsäcken.
    Vissa de bara roar sig medan andra får slita på ett kontor....... Drömmer
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-22 14:44:54 följande:
    Säg som det är, du njuter av alla siffror som fladdrar förbi Skrattande
    Äsch, nu sitter jag i receptionen för ovanlighets skull, och missar dopfikat dessutom. Obestämd
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-22 14:47:35 följande:
    Ja jäklar, det har jag ju missat. Var ju bjuden och allting Drömmer
    Hahahaaa, min inbjudan måste ha kommit bort i posten... Oskyldig
    Kontoret bjuder på dopfika idag...
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-05-22 19:09:26 följande:
    Halloj..för det första är jag smått avis på er som får ligga på stranden.Är man uppvuxen vid havet så går längtan dit aldrig ur...Måste flytta till kusten nånstans.....

Glädje..tänk positivt.den bästa tiden att vara singel är ju NU!Trist om det höll på bli vinter istället..Obestämd

Själv har jag en migränliknande huvudvärk och har stått inne i affären medans solen sken utanför...Fast jag ska inte klaga,jobbar  imorgon sen ledig till tisdag.Ska ha lillen hos mig från lördag till Måndag om han blir frisk.hade 119 i sänka och 40 graders feber...
    Jag är också avis på alla som får vara vid strand och hav. Jag är också uppvuxen vid havet, längtar efter att få bo så igen...

Hoppas din huvudvärk går över! {#emotions_dlg.flower} Och hoppas lillen kryar på sig!
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-05-22 19:41:47 följande:
    Jag har ingen lust att involvera mig med en granne, men det finns allt några snyggaTungan ute
    Så de är bara till och komma hit och ta för sig!
    Jag har också en snygg granne... Men skulle nog inte heller vilja ha ihop det med nån som bor SÅ nära... Men titta kan man ju... Drömmer
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-05-22 19:45:36 följande:
    Precis! Ack dessa unga vältränade killar, de vilar jag gärna ögonen påTungan ute
    De behöver inte ens vara unga och vältränade, bara de är snygga... Snygghet kommer i många former, iaf för mig... Drömmer
  • FjärilVingad73

Man ska inte fundera för mycket. Försöker jag lära mig.

Ska försöka tänka att känns det bra så känns det bra.   

• FjärilVingad73

Okej, jag erkänner, jag ÄR nördig. Ser faktiskt fram emot veckans festligheter à la Eurovision... Cool

• FjärilVingad73

Btw: ibland känns det bra men funkar ändå inte...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!