Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Pingvinstång) skrev 2012-05-18 23:43:56 följande:
    Lars von Trier är det också.
    Har inte sett en enda av hans filmer faktiskt!
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-05-19 09:07:15 följande:
    God morgon! Hur är läget med er andra?
    Det går upp och det går ner... Men ute är det en vacker dag och jag ska ut på promenad med en kompis och hennes minsting om en stund. Skönt att komma ut och rensa tankarna och få gagga och skratta lite.

Läget med dig?
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-05-20 00:56:41 följande:
    Ledsen, sötnos, jag är inte lagd åt det hållet. Men jag är glad att du äntligen kommit ur garderoben.
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-05-20 03:14:02 följande:
    Jag är bara rädd för att stå där själv, de jag tyckt så mycketom har adrig besvarat min känslor. Nu när det ääntligen händer så ja... det blirknas.

Men ja jag är i enkris. Jag underar på att åka in till psyk imorgon istället och å tesolid så jag kan jobba, jag måste kunna jobba det är det viktigaste, jag vill jobba det år mig att må bra, ni år mig att må bra med.

Kn vi inte ta en grill eller något hos någon snart? Bara se och ha det revligt?     
    Gumman, du är INTE ensam! Vi må vara främlingar på ett sätt, men vi bryr oss!!!! Jag är grymt orolig för dig och skulle bara vilja åka och hämta dig, ta hit dig och ta hand om dig!!! Hjärta
    Jag skulle kunna ha grillparty här, och flera får plats att sova också, men jag bor ju så långt ifrån alla... Rynkar på näsan
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-05-20 19:06:28 följande:
    I dag hände något konstigt/lustigt/rolig. Jag och vännen gick i trapphuset och var på väg in i hennes lägenhet när grannen ovanför var på väg ner med lite kartonger. Jag hade redan träffat på honom tidigare när jag var och köpte lite frukost. Det visade sig att de skulle flytta om en vecka. Så jag kommer ringa värden i morgon och höra om jag kan få den. Parkering fanns det också utanför.

Skulle vara helt grym om jag fick den. Det blir gångavstånd till skolan, gymmet och annat man behöver. Jag kommer även att ha nära till elevbehandlingar på skolan så äntligen kan jag få lite skön massage. Det blir även nära till jobbet. Hoppas hoppas... 
    Håller tummarna för att du får den!
  • FjärilVingad73

Suppressed, välkommen till dig med!

• FjärilVingad73

Visst har det hänt att man fått inviter här på FL.

Flört

• FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-05-20 20:25:10 följande:

Hihi nu blev jag nyfikenGlad

Det får du förbli! Flört
  • FjärilVingad73
    nu123 skrev 2012-05-20 20:35:57 följande:
    Aha.. så det går alltså. Heh, ser du Lemonina? har det inte hänt dig?

Klart det går. Flört Alla sätt är bra, utom de dåliga... Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!