Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-01-04 20:50:34 följande:
    Ingen som har lust att komma på "riva tapet dejt" hemma hos mej?

Händer ingenting här för tillfället, liten är i en icke sova period :( 
    Behöver bli klar nångång så jag får tillbaka mitt hus ;)

Jag bjuder så klart på mat och dryck :)   

Någon?
    Haha, det har jag faktiskt gjort på en andra dejt. Vi rev tapeten i hans sovrum. Rätt kul och lättsam syssla
    takida skrev 2012-01-04 22:24:58 följande:
    Vet ni vad! Jag tycker vi alla bestämmer här o nu att detta är vårt årCool
    Vi ska dejta och ha roligt medans vi gör det! Vi ska sluta tänka så förbaskat mycke på, vad, varför, hur, när.
    Tids nog hittar vi alla den där mannen/kvinnan som det bara känns helt rätt medFlört tills dess är det att ha roligt som gäller, vad säger ni? Super då kör vi på dSkrattande
    Wiiiieee!!! Helt rätt, det kör vi på!! Skål

Solig Kyss 
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-04 22:41:50 följande:
    Jag ska på en dejt i morgon och jag har bestämt mig för att vara den JAG vill vara, inte den jag tror att han vill att jag ska vara! Jag har mästerliga kameleont-talanger som jag ska försöka undertrycka... Jag är jag och jag är ok. Och hör sen. 

Återkommer med rapport! 
    Helt rätt! Lycka till!
    bellis79 skrev 2012-01-05 08:19:17 följande:
    Pratade igår o han fick en liten chock där jag nämnde att jag funderar på om vi ska lägga ner för detta går ej. Han vill ej det utan erkände att han ej varit sig själv på länge o att jag fått ta smällen för mycket.
    Han trodde jag mer var lessen för att han inte riktigt är på banan o inte att jag funderade på ett steg till.
    Dock så är jag lite tveksam om jag pallrar allt så ska ta en helg off o bara vara med vännerna o hålla låg kontakt med honom, vilket han har förstått så han får också ta o koncentrera sig på sitt i helgen.

Skulle dock bli olycklig utan honom men det finns alltid en gräns för allt..
    Tror också att du gör rätt i en paus. Det har varit lite väl många ups and downs nu. Speciellt downs.
    Du, precis som alla andra här, är värd att vara lycklig och även om livet inte alltid är roligt och relationer inte alltid är enkla så ska de vara mer roliga och enkla än tvärtom.
    Jag hejar på dig!
    etanol skrev 2012-01-05 15:15:09 följande:
    Finns både för och nackdelar med det. En nackdel är att man kan bli fartblind av det, alltså att man inte ser guldkornen för att man letar efter "något bättre". Fördelarna tog du själv upp.
    Bra svar! Så tror jag också att det är. Man känner lätt att det alltid kan finnas någon bättre.
    Sen har ju jag en "störning" där det finns ett speciellt attribut som känns väldigt viktigt för mig. Det är längden på en kille.
    Så jag kan få ett mail som är himla trevligt, se en ansiktsbild som också ser bra ut och så går jag in på sidan, ser att han är 176cm lång och då bara lägger jag ner direkt.
    Jag hade antagligen inte alls sållat lika hårt om det var ute i verkliga livet.
    Smecker skrev 2012-01-05 15:28:54 följande:
    Det är ganska normalt, jag sållar med väldigt hårt. Men sen finns det kriterier och kriterier, jag har tre kriterier som jag absolut inte ruckar på, och sen en massa andra småkriterier som är bonus, men inte livsavgörande om helheten i övrigt stämmer.
    Men jag kan känna mig dum ibland. Hur viktig är längden egentligen?! Men för mig är den väldigt viktig. Folk har ju olika kriterier; vissa gillar bara brunetter, vissa gillar bara nätta små tjejer, vissa gillar ryska kulstöterskor o.s.v. Och jag klagar inte på deras krav. Men jag kan skämmas över mina egna.

Vilka är dina tre kriterier? Eller det är en hemlis?
    NatalieH skrev 2012-01-05 15:27:07 följande:
    Håller med, man blir så "kräsen" och blind på vad det egetligen kanske är för person :( Ser de små sakerna som inte passar och missar kanske gobitarna ;)
    Precis. Jag har i huvudet ett absolut minimum på 180cm. Så skriver nån som är 178, vad gör jag? Jag dissar. Haha, låter ju inte friskt
    etanol skrev 2012-01-05 15:54:05 följande:
    Ja man blir liksom ruthless i sitt sållande...därför träffar jag ju heller ingen och de som öht har varit intressanta har ju bott för långt bort...
    Och så undrar vi varför vi är singlar
    Smecker skrev 2012-01-05 16:19:36 följande:
    Jag brukar skilja på vad jag gillar, men som egentligen inte är helt nödvändigt, och vad jag behöver för att det alls skall funka. Du får ju fundera på ifall längden är något du gillar eller behöver.

Mina kriterier är inget jag diskuterar på ett öppet forum, det tar jag privat.
    Jag tror längden är nåt jag behöver. Kanske inte på samma sätt som jag behöver vissa icke-fysiska kriterier. Men rent fysiskt går jag igång på långa män. En kort man startar inte riktigt mina cylindrar Fast jag kanske borde prova..

Du är välkommen att maila dina kriterier till mig
    NatalieH skrev 2012-01-05 16:12:31 följande:
    Haha ja men liiiite marginal kan du väl ha? Hur lång är du?
    Fast innan var min gräns 185
    Alla utom 1 jag varit tillsammans med har varit över 190cm. Några runt 2 m *dreglar*

Jag är 173cm så jag är ganska lång.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!