Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-31 10:11:20 följande:
    Du vet att man kan slå världen med häpnad med ett schysst järnrör?
    Du vet att du är besvärlig?

Var inte så vrång nu, ge mig vad jag vill ha Solig
    Smecker skrev 2011-12-31 11:32:58 följande:
    Jag är inte vrång, jag väntar på lösenordet
    JAG är söt?!
    Smecker skrev 2011-12-31 11:40:03 följande:
    Du påstår det.. Jag anser att sådant ligger i betraktarens ögon, och allt betraktaren ser just nu är en mörk figur med grön bakgrund, som mest ser ut som alla andra
    takida skrev 2011-12-31 11:36:02 följande:
    va snäll nu o ge tjejen vad hon vill haFlört
    Det här? 
    ">

Du är en tönt. Du vet hur jag ser ut

Jag släpper det

Kära vänner (alla utom b )

Jag har ett problem!
    Hade valt outfit till ikväll, en fin klänning som slutar typ 10 cm ovanför knäna, snygga stövlar med klack, smycken och grejer. MEN, jag har brutit min lilltå (korkat jag vet) Så vad göra nu? Jag kan ju inte ha stövlar eller nåt sånt på mig. Kan knappt ha mina fluffiga inneskor.
    Köra barfota?

Smecker skrev 2011-12-31 11:54:54 följande:
    Klart du kan ha stövlar, om de är normal storlek och inte vanlig kvinnlig önsketänkande-storlek. Tejpa ihop de yttersta tårna bara. Jag förmodar att de inte gipsat lilltån, man brukar inte göra det.
    Klart jag inte kan! Det gör grymt ont! Bröt den i förrgår.
    Och det är min storlek på stövlarna, men de är ju ganska smala framtill såsom de brukar vara.

Jag kör fluffiga inneskor. Har jag tur så tänder nån på det
    NatalieH skrev 2011-12-31 11:58:43 följande:
    Annars har jag hört att foppatofflar är populärt och väldigt snyggt till klänning, haha
    Jag skulle alltså hellre gå ut med mina rosa fluffiga inneskor än foppatofflor, de är så fruktansvärt fula Var på en camping en gång och jag var nog den enda som inte hade såna. Vansinne
    Smecker skrev 2011-12-31 11:59:54 följande:
    Med rosa kaninöron? Go for it!
    Hell yeah!
    takida skrev 2011-12-31 14:57:51 följande:
    funkar jeans på nyårsfest tro? *funderar högt*
    Klart det funkar med jeans! Ett par snygga jeans med en snygg topp är hur fint som helst. Men inte några baggy-jeans om du funderade på det

Jag har av nån anledning alltid kjol eller klänning på nyår. Eller på tillställningar öht. Känner mig kvinnlig och finast så. Men allt är upp till hur du brukar klä dig..

Jag känner på mig att 2012 är mitt år. Det kommer bli så SJUKT bra!!

Och jag önskar er alla andra detsamma!
    Detta är VÅRT år! (ni får dela det med mig)

Anonym (ny) skrev 2012-01-01 21:40:42 följande:
    har 3 st intressanta killar som jag snackar med på nätet nu men ingen har jag bestämt dejt med. Två st bor i stan som känns mer intressant än den andra som inte gör det.
    Han som inte bor i stan har barn också vilket jag helst INTE vill så han går nog bort, tyvärr.

Den ena som verkar mest intressant har dock ett jobb som krånglar till det lite jobbar på samma företag, men det är ett jättestort företag och har inte träffat honom i jobbet så att säga utan bara på nätet.
    Gå på dejt med allihop och känn efter vilket som känns bäst :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!