• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Pannkaksdejt: jag tycker jag har låångt hår nu, men jag har bra mycket kortare än digSkrattande

• takida

Haha, bara så ni vet så kommer jag träffa en kille när jag slutar vara desperatFlört
    Han är också singel nu och vi kommer träffas på ett uteställe men jag kommer inte att vilja ha honom till en början. 
    Det ni!Skrattande 

• takida
    Smecker skrev 2012-04-11 23:23:05 följande:
    *sätter Magic i halsen* Okej..? Obestämd
    Äh va tråkig du var nu då...
    Jag frågade i en såndäringa siaretråd och det var svaret jag fickSkrattande

Haha, tänk om det vore så enkelt....
  • takida
    ulfsas skrev 2012-04-11 23:30:15 följande:
    Är det en kille som du känner till lite redan?
    Jadu, om jag det vissteFlört
  • takida
    ulfsas skrev 2012-04-11 23:35:42 följande:
    Jaha.....det låter som en av mina fantasier. Rätt vad det är så kastar det sig en drömtjej rätt i famnen på mig och så levde de lyckliga i alla sina dar.....problemet är det att sedan vaknar jag, tyvärr :(
    Jag drömmer kanske inte direkt om att en kille kastar sig in i min famnFlört
    men jag har många andra drömmer och liksom dig brukar jag vakna när drömmen är som bäst...
  • takida
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-11 23:42:32 följande:
    Takida : När ska du ut nästa gång då? ;)
    Haha, ja du får väl bli snart dåFlört
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-12 11:06:17 följande:
    Jag flippade ur nyss och sökte ett jobb i stockholm. Fullt normalt en torsdag sådär. Man får bo i en trea som är möblerad tillsammans med en annan IT-tekniker, tänk om det är en riktig heting Det är ju ett nytt sätt att dejta på kan man väl säga
    Stopp och belägg!!
    J då?
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-12 11:24:31 följande:
    De har varslat alla i sverige på mitt jobb precis, så jag tänkte vadfan man kan lika gärna söka, och det är ju inte liksom bestämt att jag på något sätt varken får komma på intervju eller får något jobb liksom. Sen så brukar det gå åt skogen om jag nu väl tycker om någon så jag kan ju framtidssäkra lite. Går det fortsatt bra så visst då kan man ju tacka nej
    Aha, okidoki:)
    Hinner du med en fika i veckan?
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-12 11:40:02 följande:
    Ja fika! Tycker jag absolut, numera hittar jag ju finfint till torslanda med

nejmen varslet är ju ett sånt standardvarsel så jag sitter väl lugnt till egentligen men alltså jag har inte ens kollat på något annat på flera år, typ... 2. Better safe than sorry

När passar damen då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!