• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ojoj, ni tappade mig för flera sidor sedan med ert snack om ssri och allt vad det var. Fattar inte ett skvattObestämd

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-13 14:14:38 följande:
    Hahaha sorry det är jag som drar iväg på sånna enligt mig mycket intressanta ämnenOskyldig
    Hahah, ingen fara. Ni verkar vara ett helt gäng som tycker det är intressant att diskutera, så diskutera på för all delFlört
  • takida

Och för ni som är nyfikna på hur det går för mig så fick jag svar på mitt mess idag.
    Snabb på att svara kan jag då inte anklaga killen för att vara men jo han har mitt intresseTungan ute

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-13 14:21:25 följande:
    Najs jag tycker killar i regel är tröga på att svara på sms. fast jag ska inte säga något jag är lika trög
    Jo det kan nog vara så ja. 
    Denna killen känns inte som någon potentiell kille direkt utan snarare som en potentiell KK. Vilket hade passat mig super just nuFlört
    Men men det återstår att se!
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-13 12:06:10 följande:
     Riktigt, riktigt knäpp. Skämtar inte. Det jag funderar mest på är varför jag inte bara reste mig och gick? För nog slog mig tanken... Men det hade å andra sidan lämnat en del frågetecken kvar. Dessutom var han bra på att fånga och behåla mitt intresse, har säkert kunnat gjort så än men någon var alldeles för säker på sig själv. Som tur är. Jag behöver verkligen fundera på varför jag inte bara gick. För det hade varit en normal reaktion. 

Jag är lite nyfiken på vad han gjorde som var så knäppt.Obestämd
    Du behöver inte berätta bara för att stilla min nyfikenhet men vill du så kommer jag läsa med spänning:)
  • takida

Om lite drygt en timme drar jag på dejtTungan ute
    Har man dejtat på tok för mycket om man inte ens är nervös eller??

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-13 19:04:53 följande:
    Magus: Det beror vällan på vad din definition av kul är?
    Precis!
  • takida
    magus skrev 2012-04-13 19:15:25 följande:
    Jo det är väl och gå ut och ta en öl med nån på en pub , spela lite biljard eller bara tjöta lite. Kunna umgås med någon som inte är tvärt emot alkohol..  :) Klart att det går att umgås utan det också.
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-13 19:16:30 följande:
    Jag älskar att gå ut och dricka öl och spela biljard:))
    Jag skippar gärna ölen och tar en drink istället men biljard det är riktigt kul!
  • takida
    Madida skrev 2012-04-13 19:19:23 följande:
    Haha, en kompis till mig sa att jag skulle sluta dejta ett tag. Hon tyckte att jag inte verkade bry mig längre utan att när jag berättade att jag skulle på en dejt så lät det ungefär som om jag berätta att jag bokat en tvättid.
    Hon kan nog ha rätt  
    Ja det kan nog ligga nåt i det..
    Men en sak jag aldrig lär mig är vad jag ska ha på mig. Vill ju inte att det ska vara för mycket men heller inte för lite..
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-13 19:27:48 följande:
    Fan då dessa distanser :-P sitter och vaktar en fiskgratäng sen blir det sängen är lite deppig faktiskt. J svarar inte i telefon och knappt på sms och inga puss i smsen idag. Suck ja det var för bra för att vara sant.
    Sjukt jobbigt när man inte vet vart man har killen. Han kanske bara har fullt upp idag? Om inte så snor jag Madidas uttryck: jävla pingvinpitt!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!