Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hoppas jag får besök av någon ung tant på 40-50 år

• Glädje58
    Isnogood skrev 2012-01-03 20:25:37 följande:
    ...Som i dag... Har fyllt i att jag söker en man i ca 35-40.... O va faen är det man får besök av..?

20-23-åringar.... "muttrar"     
    Har du något användarnamn som lockar? Ibland kan jag klicka på en profil bara för att namnet låter intressant
  • Glädje58

Jag pausar mitt letande efter någon nu. Känns som jag ändå inte har tid nu ett halvår framåt. Jag går dock gärna ut någon gång om ni ska ut en kväll i gbg.

• Glädje58
    Isnogood skrev 2012-01-03 21:59:42 följande:
    Meh... Vad är det för fel på Isnogood..? Drömmer

Ja menar...vill ju inte bli anklagad för falsk marknadsföring ju Cool  
    Där ser du, jag hade absolut blivit nyfiken på ett sånt namn  Glad
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 23:57:45 följande:
    Nu har jag äntligen skrivit ett långt mail och fått ur mig alla mina åsikter, tankar och känslor. Det var väldigt skönt ska jag säga er.
    Jag var helt ärlig. Både med mitt intresse och med hur knäppt jag tycker att han beter sig.

I vanliga fall skulle jag nog känna att jag blottat mig eller utelämnat lite för mycket men inte denna gång. Jag är helnöjd och stolt över mig själv!
    Jäkligt bra gjort av dig. Nu vet han var du står och då är det dags för honom att lägga korten på bordet. Hoppas han gör det.
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-01-06 05:28:54 följande:
    ...skickade ett sms innan idag och skrev: Du verkat så off sista veckan har det något med mig att göra.

han skrev: nej det har inget med dig att göra....
    Och det är nu meningen att han ska skriva vad det är som felar, varför gör han inte det? Varför låter han dig oroa dig i alla fall, trots hans svar?
    Heidi1 skrev 2012-01-06 12:34:02 följande:
    ...skickat ett nytt sms och frågat om han inte tycker om mig längre och om han fortfarande tycker om mig så undrar jag varför han inte pratar med mig...
    Heidi1 skrev 2012-01-06 12:54:45 följande:
    ...han svarade nu att han hör av sig att han behöver lugn och ro just nu...
    Så här fick du inte något svar på din fråga om han tycker om dig, fan vad ruttet...
  • Glädje58
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-06 13:21:45 följande:
    ...Okej till mitt problem, jag vet att han kommer skicka ett sms sen där han är gullig som vanligt och jag skulle så gärna velat skriva hur "ledsen" jag blev när han bara stack efter sex.
    Men vi har ju inte haft något prat eller så, så det känns lite löjligt att bli sur över det när vi faktiskt inte haft någon diskussion om vad vi är...
    Har ni inte kommit överrens om något så tycker jag att det var taskigt mot dig att sticka direkt efter ni hade haft sex, eftersom ni hade bestämt att umgås under dagen. Men i alla fall, så fråntar det inte dig rätten att bli ledsen över hans beteende.

Jag tycker att du ska skriva ett välformulerat sms eller mejl eller vad du föredrar, där du beskriver hur du kände dig efter senaste besöket. Detta ska han få reda på. Sen kan ni prata om det i telefon eller öga mot öga. Men skriv först så du får sagt det du vill säga, utan avbrott från honom. Han måste få reda på att detta beteende inte är okey.
  • Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2012-01-06 15:01:02 följande:

...Klyschigt värre - men plötsligt så händer det.

Det kommer att hända er också det är jag övertygad om - även om ni kanske inte tror mig alla gånger. 

Grrrrrr... Jag både hatar och älskar detta budskap. Samtidigt som jag tänker "varför är det så att det händer alla. Vart kommer det ifrån?", så vill jag ändå hoppas att det ska hända mig.
  • Glädje58
    bellis79 skrev 2012-01-07 10:11:05 följande:
    Behöver råd av er kloka:

Kan man säga så här: Att man förstår att X har mycket nu att han inte  är sig själv och att han också vet att det går ut över mig ex men att jag känner att jag inte orkar vara den som hela tiden försöker vara go o gullig, säga att jag tycker om X och att jag tänker o saknar honom. Att han måste försöka visa det lite mer och att det får mig o tvivla. Att jag inte vill göra det bara efter snart 4 månader . Att jag vet att allt runtomkring honom inte alls har med mig o göra men nu pratar jag oss. Att självklart så ska han ej känna ng press på sig att ösa ut saker nu men att han gärna för tänka på det för det gör mig lessen o att det bara kommer sluta med att jag inte säger ng mer heller o då kommer det bli riktigt trist..

Säger jag att jag tycker om honom så fick jag svaret på nyår, vad bra att du gör det.. öhhh

Eller är man för på o jagar på honom? Vet som sagt att det som händer inte alls har med mig o göra o  har försökt tassa lite på tå.. Han blev ju tagen på sägen då jag sa härromdagen att jag undrade om han ville fortsätta ses o det ville han..
    Vill ej vara den som är jobbig men jag blir ju lessen även om det ej har o göra med mig o även om han säger att han tyvärr ej kommer riktigt vara sig själv ett tag så måste han ju tänka lite på oss också hur han beteer sig o vill ju ej tvinga honom o säga saker heller..
    Jag tycker att han visar för lite intresse för dig kära du. oavsett hur mycket han än har att göra. Hur svårt kan det vara att skriva att han saknar, längtar efter dig, istället för att skriva "Vad bra att du gör det". Nej du, han verkar inte så intresserad av att underhålla er relation. Inget bra tecken tyvärr...
  • Glädje58
    giftgrodan skrev 2012-01-07 14:27:20 följande:
    SoligSkål{#emotions_dlg.flower} äntligen har det hänt! Jag har fått mitt första mail från nån som bara vill träffas och knulla. Nu jävlar smäller det! Jag är redan kär förstås, men jag tror att jag ska vänta nån timme med att svara, man måste ju spela lite svår! *dansar bort på glädjemoln*
    Åh vad härligt, knulla på som fan. Man vet ju aldrig när nästa tillfälle dyker upp  Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!