Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-06-05 13:44:58 följande:
    Och han frågar sig garanterat vad du skall med honom till. Sluta tänk så, det leder ingen vart.

Svåra frågor? Jag? Har väl aldrig hänt..?

Vad exakt blir bättre av att du ljuger, både för din omgivning och för dig själv? Se till att ingen behöver undra istället så slipper du ljuga.
    Haha, jag får väl hoppas på det... Eller något.

Nej, aldrig... Oskyldig 

Ingenting. Eller jo, jag slipper förklara i all oändlighet. Men jag är tyvärr(?) en ärlig prick, men det har lett till att jag svarar ärligt om någon undrar något, vilket oftast leder till följdfrågor, vilket leder till att jag alltid tänker igenom allt alldeles för många gånger för att kunna svara. Typ...    Suck!
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-06-05 14:15:08 följande:

Det är bara och ta och våga. Lyssna på smeckers råd dom är bra. Jag lyssnade och lyssnar på dom fortfarande. vågar man inte så förlorar man. Lycka till.
    Jag vågade och nu har jag en underbar pojkvän.
    Jadå, jadå! Skrattande Så förbannat feg är jag inte.  Däremot skriver jag, som ni märker, av mig en hel del när tankarna go bananas... Går tack och lov inte runt och nojjar så hela tiden. xD  

Men det händer ju då och då, det är något som vem jag än träffar får stå ut med. :P

Nu ska jag iaf försöka tagga ner en aning, inte tänka så förbannat mkt på saken och helt enkelt se vad som händer. Killen är iaf både söt och intressant. Medan jag bara gått bananas... Håhåjaja... Nåja, man vet aldrig och det lär väl visa sig. Is i magen nu, is i magen, iiiis i magen.... :P

• Cocacola

Efter som rött triggar stressen så har jag bytt profilbild - till en cocacolapelargon Solig

Känner mig redan mer harmonisk Flört  

• Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-05 15:19:01 följande:
    Fin blomma {#emotions_dlg.flower}

Tack! Det tycker jag med. Solig Norpade dock bilden på nätet, får se till att skaffa mig en egen sen...

Läget?  
  • Cocacola

Nej, allvarligt talat... Jag inser varför jag egentligen är så förbannat nojjig.  Det är den där sabla graviditeten som spökar. Rynkar på näsan Skitgyn att inte ha tid. Vill släppa och gå vidare.

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-05 17:04:40 följande:
    Hej å hå...var en skön promenad idag i slingan...Solen har kommit fram här...tur det, var rädd att mina blommor skulle regna bort...

Ah! Det var dit den försvann alltså? Vi hade i morse men sen spöregn mest hela dagen.

Kanske borde satsa på den där fiskesnubben? Obestämd Fick iaf en inbjudan till familjefiske idag Glad Vore jättekul men jag åker inte dit själv med 3 barn, måste ju ha med nån som tar hand om fisken också. Skrattande Nån frivillig?  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-05 20:20:46 följande:
    Vilken vecka det här kan bli dåSkrattande
    En inbokad dejt imorgon, och ev en på torsdag och ytterligare en till helgen. Det gäller att smida medans järnet är varmtFlört

Hur pallar du? xD

För jag utgår från att det är med 3 olika, eller?
  • Cocacola
    Cocacola skrev 2012-06-05 21:59:50 följande:

Hur pallar du? xD

För jag utgår från att det är med 3 olika, eller?

Taskmörten här glömde ju att önska lycka till, sorry!

Lycka till Takida! Solig 
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-05 23:06:11 följande:
    Lunchdejt med 25-åring. Check!
    Hur gick det, hur gick det? Skrattande
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-05 23:11:23 följande:
    Det gick bra. Han var sjukt charmig och rolig. Och nästan snyggare irl än på bilderna. Tveksamt att det skulle kunna leda till nåt men ja, fin var han.

Varför tveksam? Förutom det lät det ju toppen iaf!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!