Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-06-04 22:37:20 följande:
    Han vill definitivt ses igen!
    Härligt! Glad
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-04 23:10:13 följande:
    Och jag har bokar in en lunchdejt med 25-åringen imorgon. Så imorgon kommer jag vara betydligt snyggare än vanligt på jobbet

Nice! Have fun!
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-04 23:21:31 följande:
    Härligt! Själv har jag en dejt inbokad på onsdagGlad

Kul!
  • Cocacola

Verkar vara många dejter på gång nu i tråden får jag lov att säga... Skoj!

Jag har fullt upp med att klara av att mejla, herregud... Vad hände med min normala sida? Verkar ju helt galen, eller har jag blivit det tro? Får iaf inte ur mig mycket vettigt tror jag. Obestämd Har nog mest lyckats framhäva mina dåliga sidor hejja mig... Är bara sjukt osäker och nervös. Vart tog självsäkerheten vägen?

• Cocacola
    nu123 skrev 2012-06-05 07:30:45 följande:
    Är lite chockad över att tråden handlar om dejter. :)
    Ja, visst blir man?

Hur går det för dig? 
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-05 11:13:55 följande:
    Godmorgon tråden:) Hoppas alla mår bra. Orkar inte läsa alla sidor jag har missat för jag har inte varit inne sen i fredags morse:S Har illafall haft en helt otroligt rolig och galen helg. Träffat en snygg kille som är helt galen och som jag förmodligen ska träffa igen haha. Någon roligt som hänt här i tråden?Glad
    Haha, det där får du gärna berätta mer om

Tja, har helt tappat tidsuppfattningen tror jag, men Smecker har träffat någon, Madida ska på lunchdejt med en 25-åring, takida ska på dejt på onsdag om jag inte minns helt galet, fjärilen har dejt på g - osäker på när dock, vanilla vill bli o-singel och ska tala om det för en kille.. typ? Borde kanske inte våga mig på en sammanfattning när det är så rörigt i mitt huvud, är en smula distraherad. Måste försöka få ordning på tankarna. :P  
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-05 11:43:46 följande:

JA ni verkar ha ngt på g allihopa snart...Coolblir väl ensam kvar här....

Inte då! Jag blir nog evigt singel, vem vågar annat? Dessutom är jag hopplös! Cool

Klurar på hur jag ska roa mig som singel bara?

Retas med exet lär ju vara en avslutad hobby nu när han träffat en ny, skulle helst vilja komma överens bra med henne nämligen. Livet blir så mkt enklare så. Undrar just när man får träffa henne hehe... Ungarna verkade iaf gilla både henne och hennes barn, tur det. Fortfarande paff över hur fort det gick men för all del, bara det funkar för dem så. xD

Får kanske ta reda på om det där med att hångla med upptagen tjej var en engångsgrej eller inte haha :P Lär ju inte störa mitt singelliv, hoppas jag iaf... Men jag tror det var en engångsgrej.

Andra förslag?  Skrattande   
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 12:28:31 följande:
    Lappsjuka. Flytta till bebyggda områden. Jag lovar, urvalet karlar är lite större där.
    Bara för att det finns fler betyder det inte nödvändigtvis att de är bättre. Så det så!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 12:46:57 följande:
    Ja.. jo.. om man nu tror på sagor. Det är ren BS att det bara finns en enda person som är den rätte/a.

Menar du att man inte ska tro på sagor? Förvånad

Klart det finns fler, men det gäller ju att lyckas pricka in nån av dem... Det räcker med en lixom Flört 
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 12:42:03 följande:
    Statistiskt sett är sannolikheten större att det skall finnas bättre där, med tanke på det större underlaget. Så det så!

Jag har otur med statistiken! Skrikandes 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!